Contact us
Odpovědi na nejčastější otázky
Zásilka byla doručena do skladu, ale nevidím ji na účtu
- sledovací číslo (Sendungsnummer ~ Tracking-Nr.),
- adresu odesílatele,
- kopii objednávky nebo faktury či print screen z eBay apod.
Odesílatel neuvedl moje ID nebo jméno na zásilku
- sledovací číslo (Sendungsnummer ~ Tracking-Nr.),
- adresu odesílatele,
- kopii objednávky nebo faktury či print screen z eBay apod.
Jak a kdy Vám zaplatím?
Pokud byste chtěli odeslání urychlit nebo nechtěli potvrzovat odeslání sami vždy ručně, je možné si předplatit volitelnou službu Automatické odesílání a mít poté dostatečný kredit na účtu na odesílání jednotlivých zásilek.
Jak vyplnit doručovací adresu u obchodníka?
Pokud není možné zadat např. Mailboxde.com GmbH s tečkou nebo právní formou GmbH, je možné název zkrátit např. na Mailboxde.com nebo Mailboxdecom GmbH.
Některé údaje lze případně napsat do Adresszusatz (dodatek adresy), Adresse 2 a podobných polí pro doplnění adresy. Pokud není zadání adresy možné, kontaktujte odesílatele, prosím. Někdy lze čerpat zkušenosti i z internetových fór, kde uživatelé probírají podobné problémy u konkrétního obchodníka.
Jaké zboží nepřijímáte?
- v) Zásilky ze zemí mimo EU.
x) Nadrozměrné a paletové zásilky
(max. rozměry: 1 x délka + 2 x šířka + 2 x výška < 300 cm,
max. váha: 40 kg).
z) Zásilky, za které nebylo řádně zaplaceno prodejci.
p) Látky spadající do režimu ADR (nebezpečné zboží).
q) Zboží podléhající spotřebním daním (lihoviny, víno, pivo, cigarety, tabák, topné oleje apod.).
ap) Všechny druhy televizí, LCD monitorů a displejů s úhlopříčkou nad 21 palců, zabalený nábytek nad 15 kg, reproduktory nad 5 kg, toaletní mísy (záchody), umyvadla, zrcadla, bílé zboží nad 5 kg (především kuchyňské vybavení, myčky, lednice, digestoře, varné desky, trouby apod.), nárazníky, spojlery, automobilové blatníky, výfuky, rozměrné části karoserie vozů.
Chci odeslat zásilku dnes, do kdy ji mám potvrdit?
13:00 - MESSENGER
14:00 - GLS
14:45 - Česká pošta, EMS
Ve dnech pracovního klidu v Sasku (DE), nejsou zásilky expedovány.
Ujasníte mi postup pro vratku do Německa?
- Registrujte se a vyberte typ uživatele: Soukromá osoba - účet pro zasílání z ČR do DE, EU, Měna: CZK (pro vratky)
- Přihlašte se na nový účet, dobijte kredit (pro balík do 3 kg: 130 Kč, do 5 kg: 140 Kč) a vyplňte objednávku svozu.
- Do 10 min. Vám pošleme instrukce, nákladní list CMR a štítek MESSENGER na zásilku pro kurýra.
- Vytiskněte si, prosím, nákladní list CMR a vyplňte:
- adresu svého bydliště,
- adresu příjemce v Německu (obchodníka),
- popis zboží (např. košile, kniha apod.),
- datum, místo a podpis.
- Obsahuje Vaše zásilka více oštítkovaných zásilek na rozeslání a je potřeba ji otevřít?
- Pak na CMR list, ale i na zásilku zvýrazněte: VÍCEKUSOVÁ ZÁSILKA (... ks), OTEVŘÍT
- Vytvořte si kopii německého přepravního štítku od prodejce, kde je i sledovací číslo.
- Nákladní list CMR vložte spolu s německým přepravním štítkem od obchodníka do obálky a tu přilepte na zásilku.
- Přepravní štítek MESSENGER z přílohy e-mailu vytiskněte a nalepte na zásilku.
- Zásilku si vyzvedne dopravce MESSENGER. Kopii listu CMR Vám kurýr na přání může potvrdit.
- Během 1 - 2 pracovních dnů Vám přijde potvrzenka do e-mailu o odeslání vratky z německého skladu.
Informujete mě o příchozí zásilce?
Mám Vás předem kontaktovat o mé zásilce?
Jak a kdy Vám zaplatím?
Pokud byste chtěli odeslání urychlit nebo nechtěli potvrzovat odeslání sami vždy ručně, je možné si předplatit volitelnou službu Automatické odesílání a mít poté dostatečný kredit na účtu na odesílání jednotlivých zásilek.
Jak vyplnit doručovací adresu u obchodníka?
Pokud není možné zadat např. Mailboxde.com GmbH s tečkou nebo právní formou GmbH, je možné název zkrátit např. na Mailboxde.com nebo Mailboxdecom GmbH.
Některé údaje lze případně napsat do Adresszusatz (dodatek adresy), Adresse 2 a podobných polí pro doplnění adresy. Pokud není zadání adresy možné, kontaktujte odesílatele, prosím. Někdy lze čerpat zkušenosti i z internetových fór, kde uživatelé probírají podobné problémy u konkrétního obchodníka.
Jaké zboží nepřijímáte?
- v) Zásilky ze zemí mimo EU.
x) Nadrozměrné a paletové zásilky
(max. rozměry: 1 x délka + 2 x šířka + 2 x výška < 300 cm,
max. váha: 40 kg).
z) Zásilky, za které nebylo řádně zaplaceno prodejci.
p) Látky spadající do režimu ADR (nebezpečné zboží).
q) Zboží podléhající spotřebním daním (lihoviny, víno, pivo, cigarety, tabák, topné oleje apod.).
ap) Všechny druhy televizí, LCD monitorů a displejů s úhlopříčkou nad 21 palců, zabalený nábytek nad 15 kg, reproduktory nad 5 kg, toaletní mísy (záchody), umyvadla, zrcadla, bílé zboží nad 5 kg (především kuchyňské vybavení, myčky, lednice, digestoře, varné desky, trouby apod.), nárazníky, spojlery, automobilové blatníky, výfuky, rozměrné části karoserie vozů.
Jak dlouho můžete skladovat mé zásilky?
Do jaké hodnoty odpovídá dopravce za zásilky?
Odpovědnost dopravce za škody neznamená automaticky 100% pojištění zásilky (pokud dopravce není za škodu na zásilce sám odpovědný, může být vymáhání škody problematické nebo zdlouhavé). Zásilky do ČR a SR lze proto volitelně připojistit až do hodnoty 100.000 Kč v sekci přijatých zásilek u Generali Česka pojišťovna. Připojištění zásilek doporučujeme sjednat pro křehké a hodnotné zboží. Zásilky nad 25.000 Kč nám ohlašte telefonicky dopředu před potvrzením objednávky, prosím.
Jak si mohu zásilku připojistit?
Přijímáte zásilky z USA a zemí mimo EU?
Jaká je maximální možná velikost a váha zásilky?
Jak si změním fakturační nebo doručovací adresu?
Pro změnu fakturační adresy nám pošlete Vaši novou adresu skrze formulář.
Proč se nemohu přihlásit na svůj účet?
Zapomenuté heslo můžete změnit skrze odkaz Pošlete mi zapomenuté heslo v přihlašovacím okně.
Jak změním registrační e-mail?
Kde najdu svoji doručovací adresu v Německu?
Mám nahrávat dopředu Plnou moc pro příjem zásilek?
Zásilka byla doručena do skladu, ale nevidím ji na účtu
- sledovací číslo (Sendungsnummer ~ Tracking-Nr.),
- adresu odesílatele,
- kopii objednávky nebo faktury či print screen z eBay apod.
Odesílatel neuvedl moje ID nebo jméno na zásilku
- sledovací číslo,
- adresu odesílatele,
- kopii objednávky nebo faktury či print screen z eBay apod.
Jak dlouho trvá zpracování zásilky?
- sledovací číslo,
- adresu odesílatele,
- kopii objednávky nebo faktury či print screen z eBay apod.
Kdy bude odeslána moje zásilka?
13:00 - MESSENGER
14:00 - DPD
14:45 - Česká pošta, EMS
Ve dnech pracovního klidu v Sasku (DE), nejsou zásilky expedovány.
Co je konsolidace zásilek a kdy se mi vyplatí?
Jak mohu spojit všechny zásilky, a nebo jen některé?
Pokud si přejete spojit jen některé zásilky, klikněte na tlačítko Spojit všechny zásilky a následně u jedné ze zásilek oddělte ze seznamu spojovaných zásilek ty, které si nepřejete spojovat. Pokud byste nemohli v seznamu zásilek tuto funkci najít, klikněte na stránce Přijatých zásilek na klávesu Ctrl+F a vyhledejte text: "Oddělit".
Co je automatické odesílání?
Jak mohu nastavit službu automatického odesílání?
Nemohu rozeznat jednotlivé přijaté zásilky
Co je služba "Zesílení obalu"?
Jak a kdy Vám zaplatím?
Pokud byste chtěli odeslání urychlit nebo nechtěli potvrzovat odeslání sami vždy ručně, je možné si předplatit volitelnou službu Automatické odesílání a mít poté dostatečný kredit na účtu na odesílání jednotlivých zásilek.
Kdy mi bude připsána platba za kredit?
Kdy obdržím daňový doklad a měsíční fakturu?
Jakým způsobem mohu požádat o vrácení kreditu?
Za jak dlouho obdržím svoji zásilku?
Co když nebudu v době doručení zásilky doma?
Zásilku poslanou od Vás z Německa jsem neobdržel
- Fakturu nebo kupní smlouvu ke zboží (případně potvrzení z eBay, apod.), kopii platby.
- Sledovací číslo dopravce, nebo naše interní číslo zásilky.
Obdržel jsem poškozenou nebo prázdnou zásilku
Při vykládce zkontrolujte, zda není zásilka poškozena. Pokud bude viditelné poškození, nebo částečná ztráta zásilky, sepište s řidičem škodní protokol nebo výhradu při předání, vytvořte si kopii a do 1 prac. dne nás informujte. Nezapomeňte, že řidič na protokolu musí být podepsán. V případě, že škoda je neznatelná při příjmu zásilky (vnitřní poškození), trvá reklamační lhůta pouze 3 dny (u České pošty pouze 2 dny). Veškeré reklamace zašlete proto, prosím, bez odkladu přes kontaktní formulář. Škody neznatelné při příjmu u zásilek doručovaných Českou poštou je nutné reklamovat spolu spolu s fyzickou zásilkou do 2 prac. dnů na kterékoliv pobočce České pošty. Zásilku ponechte ve stavu, v jakém byla doručena včetně přepravních obalů.
Pokud jste škodní protokol nebo výhradu řidiči nesepsali, přesto nás co nejdříve kontaktujte, prosím, abychom se spojili s dopravcem.
Pro zahájení reklamace budeme potřebovat následující dokumenty:
- Kopii zápisu o škodě podepsanou řidičem nebo pracovníkem České pošty
- Fotodokumentaci poškození i balení
- Fakturu nebo kupní smlouvu ke zboží (případně potvrzení z eBay, apod.), kopii platby
- Rozsah poškození / ztráty a předběžné vyčíslení škody
- Návrh řešení nebo informaci o možnosti opravy
- Kontakt na prodejce / odesílatele
- Při úbytku obsahu: skutečnou váhu při dodání (převažte zásilku na váze)
- Sledovací číslo dopravce, nebo naše interní číslo zásilky
Jak mohu vrátit balíček do obchodu v Německu?
Pokud si přejete zásilku vrátit z České republiky, postupujte dle pokynů pro vrácení zásilky.
Ujasníte mi postup pro vratku do Německa?
- Registrujte se a vyberte typ uživatele: Soukromá osoba - účet pro zasílání z ČR do DE, EU, Měna: CZK (pro vratky)
- Přihlašte se na nový účet, dobijte kredit (pro balík do 3 kg: 130 Kč, do 5 kg: 140 Kč) a vyplňte objednávku svozu.
- Do 10 min. Vám pošleme instrukce, nákladní list CMR a štítek MESSENGER na zásilku pro kurýra.
- Vytiskněte si, prosím, nákladní list CMR a vyplňte:
- adresu svého bydliště,
- adresu příjemce v Německu (obchodníka),
- popis zboží (např. košile, kniha apod.),
- datum, místo a podpis.
- Obsahuje Vaše zásilka více oštítkovaných zásilek na rozeslání a je potřeba ji otevřít?
- Pak na CMR list, ale i na zásilku zvýrazněte: VÍCEKUSOVÁ ZÁSILKA (... ks), OTEVŘÍT
- Vytvořte si kopii německého přepravního štítku od prodejce, kde je i sledovací číslo.
- Nákladní list CMR vložte spolu s německým přepravním štítkem od obchodníka do obálky a tu přilepte na zásilku.
- Přepravní štítek MESSENGER z přílohy e-mailu vytiskněte a nalepte na zásilku.
- Zásilku si vyzvedne dopravce MESSENGER. Kopii listu CMR Vám kurýr na přání může potvrdit.
- Během 1 - 2 pracovních dnů Vám přijde potvrzenka do e-mailu o odeslání vratky z německého skladu.
Zboží z eBay neodpovídá popisu
Mailboxde.com GmbH Dresdner Str. 9 02763 Zittau, Germany Tax payer No. (Steuernummer): 208/114/03661 Amtsgericht Dresden, HRB 34650 Geschäftsführer / CEO: Ondrej Krabs Postal license number: L 4376 Warehouse A (for customers with ID < 20000): Dresdner Str. 9, 02763 Zittau, Germany Warehouse B (for customers with ID > 20000): Äussere Weberstr. 57, 02763 Zittau, Germany Opening hours of the warehouse: MO - FR, 8 AM - 6 PM Technical information: We receive shipments from EU countries up to 30 kg, and maximum dimensions of L+W+H < 300 cm. Maximum size of the longest size: 240 cm. We do not accept COD shipments (Nachnahme). Supported languages: - English, Deutsch - (Czech, Slovak - use Mailboxde.cz please) - Polski (rozumiem, ale odpowiem w języku niemieckim, angielskim lub czeskim – na życzenie). Customer support: MO - FR, 8 AM - 4 PM Telephone: +49 3583 8355148 E-mail: support@mailboxde.com |
In the case of individual requests or comments which can not be resolved by our customer support, please contact the owner Ondrej Krabs (ondrej.krabs@mailboxde.com). ![]() ![]() Warehouses Mailboxde.com GmbH |
The Service Provider hereby informs the consumer of the existence of out-of-court settlement of consumer complaints under Regulation (EU) No. 524/2013 of the European Parliament and of the Council of 21 May 2013 on online dispute resolution for consumer disputes and amending Regulation (EC) No 2006/2004 and Directive 2009/22/EC (the “Regulation on consumer ODR”). Under the Regulation on consumer ODR, the European Commission established an online dispute resolution platform, which is available at http://ec.europa.eu/consumers/odr/ and may be used by the consumer for the settlement of his complaints.
Disclaimer (German only) / Haftungsausschluss:
Haftung für Inhalte
Die Inhalte unserer Seiten wurden mit größter Sorgfalt erstellt. Für die Richtigkeit, Vollständigkeit und Aktualität der Inhalte können wir jedoch keine Gewähr übernehmen. Als Diensteanbieter sind wir gemäß § 7 Abs.1 TMG für eigene Inhalte auf diesen Seiten nach den allgemeinen Gesetzen verantwortlich. Nach §§ 8 bis 10 TMG sind wir als Diensteanbieter jedoch nicht verpflichtet, übermittelte oder gespeicherte fremde Informationen zu überwachen oder nach Umständen zu forschen, die auf eine rechtswidrige Tätigkeit hinweisen. Verpflichtungen zur Entfernung oder Sperrung der Nutzung von Informationen nach den allgemeinen Gesetzen bleiben hiervon unberührt. Eine diesbezügliche Haftung ist jedoch erst ab dem Zeitpunkt der Kenntnis einer konkreten Rechtsverletzung möglich. Bei Bekanntwerden von entsprechenden Rechtsverletzungen werden wir diese Inhalte umgehend entfernen.
Haftung für Links
Unser Angebot enthält Links zu externen Webseiten Dritter, auf deren Inhalte wir keinen Einfluss haben. Deshalb können wir für diese fremden Inhalte auch keine Gewähr übernehmen. Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich. Die verlinkten Seiten wurden zum Zeitpunkt der Verlinkung auf mögliche Rechtsverstöße überprüft. Rechtswidrige Inhalte waren zum Zeitpunkt der Verlinkung nicht erkennbar. Eine permanente inhaltliche Kontrolle der verlinkten Seiten ist jedoch ohne konkrete Anhaltspunkte einer Rechtsverletzung nicht zumutbar. Bei Bekanntwerden von Rechtsverletzungen werden wir derartige Links umgehend entfernen.
Urheberrecht
Die durch die Seitenbetreiber erstellten Inhalte und Werke auf diesen Seiten unterliegen dem deutschen Urheberrecht. Die Vervielfältigung, Bearbeitung, Verbreitung und jede Art der Verwertung außerhalb der Grenzen des Urheberrechtes bedürfen der schriftlichen Zustimmung des jeweiligen Autors bzw. Erstellers. Downloads und Kopien dieser Seite sind nur für den privaten, nicht kommerziellen Gebrauch gestattet. Soweit die Inhalte auf dieser Seite nicht vom Betreiber erstellt wurden, werden die Urheberrechte Dritter beachtet. Insbesondere werden Inhalte Dritter als solche gekennzeichnet. Sollten Sie trotzdem auf eine Urheberrechtsverletzung aufmerksam werden, bitten wir um einen entsprechenden Hinweis. Bei Bekanntwerden von Rechtsverletzungen werden wir derartige Inhalte umgehend entfernen.
Datenschutz
Die Nutzung unserer Webseite ist in der Regel ohne Angabe personenbezogener Daten möglich. Soweit auf unseren Seiten personenbezogene Daten (beispielsweise Name, Anschrift oder eMail-Adressen) erhoben werden, erfolgt dies, soweit möglich, stets auf freiwilliger Basis. Diese Daten werden ohne Ihre ausdrückliche Zustimmung nicht an Dritte weitergegeben.
Wir weisen darauf hin, dass die Datenübertragung im Internet (z.B. bei der Kommunikation per E-Mail) Sicherheitslücken aufweisen kann. Ein lückenloser Schutz der Daten vor dem Zugriff durch Dritte ist nicht möglich.
Der Nutzung von im Rahmen der Impressumspflicht veröffentlichten Kontaktdaten durch Dritte zur Übersendung von nicht ausdrücklich angeforderter Werbung und Informationsmaterialien wird hiermit ausdrücklich widersprochen. Die Betreiber der Seiten behalten sich ausdrücklich rechtliche Schritte im Falle der unverlangten Zusendung von Werbeinformationen, etwa durch Spam-Mails, vor.
Quellverweis: eRecht24 Disclaimer, eRecht24 Facebook Datenschutzerklärung, Google Analytics Bedingungen
Quellenangaben für die verwendeten Bilder und Grafiken:
Fotos: Ondrej Krabs, Jan Svoboda
Quelle: http://www.e-recht24.de, Impressum Generator