Zkušenosti zákazníků

Vložit hodnocení

14.7.2018
„Vzorně, rychle, za rozumnou cenu, k mé plné spokojenosti. Děkuji. Přeju ať se daří i nadále :) Pro představu váhajících budoucích zákazníků: v neděli 8.večer jsem na ebay koupil (a zaplatil) parfém pro manželku (už se dávno nevyrábí a tak sháním ze založených zásob, za rozumnou cenu jsem objednával hned 3 balení), v pondělí 9.prodejce vzorně zabalil a v německu poslal DPD se sledováním zásilky: Čas a datum místo zpráva Úterý 10. července 2018 8:43 hod není k dispozici Důležité doplňující informace Úterý 10. července 2018 11:18 není k dispozici Úspěšně doručeno. Identifikační kontrola. Úterý, 10 červenec 2018 06:13 není k dispozici Balíček byl vyzván k dodávkovému vozidlu. Úterý, 10 červenec 2018 05:37 není k dispozici Balíček přijatý v balíčkovém středisku. Pondělí, 9. července 2018 15:20 není k dispozici Balíček přijatý v přepravním kontejneru. Pondělí, 9. července 2018 14:18 není k dispozici Od odesílatele po DPD. Pondělí, 9 červenec 2018 08:52 není k dispozici Důležité doplňující informace v úterý 10. dopoledne (prakticky ihned) Mailboxde.cz hlásí, že mi k nim přišel balíček, večer jsem u nich vybral způsob dopravy, podle skutečné ceny jsem navýšil kredit a dal pokyn k odeslání, (kdybych měl nastaveno automatické odeslání, mohlo to jít možná o den dřív) ve středu 11. odpoledne hlásí, že balíček podali na českou poštu, i s odkazem ke sledování zásilky 13.7.2018 Dodání zásilky. 76607 Depo Zlín 70 13.7.2018 SMS zpráva adresátovi - termín doručení zásilky. 13.7.2018 Doručování zásilky. 76607 Depo Zlín 70 13.7.2018 Příprava zásilky k doručení. 76607 Depo Zlín 70 12.7.2018 Přeprava zásilky k dodací poště. 12.7.2018 Výstup zásilky z SPU. 77002 SPU Olomouc 02 12.7.2018 Vstup zásilky na SPU. 22200 SPU Praha 022 11.7.2018 SMS zpráva adresátovi - zásilka převzata do přepravy. 11.7.2018 Zásilka převzata do přepravy. 46307 Depo Liberec 70 11.7.2018 Obdrženy údaje k zásilce. Od pošty ve středu SMS že "budou doručovat ve čtvrtek" a v pátek SMS že "budou doručovat dnes" a opravdu už v pátek pošťačka přivezla balík. Namísto 12,50E které za dopravu do česka chtěl prodejce jsem za 3kg balík zaplatil jen 164,50Kč (přepravné po německu měl prodejce zdarma). Já jsem velmi spokojený zákazník :)“ R.Gregar

5.6.2018
„Excellent service! Thank you very much! This should be a benchmark for other shipping companies!“ Aleksey

4.5.2018
„Zdravím musím vám všem moc poděkovat. Vše funguje naprosto perfektně komunikace na 1 balík už je na cestě. Přes počáteční obavy musím říct po dlouhé době, společnost která je opravdu super. Mohu vřele doporučit a určitě se na vás zase obrátím. S pozdravem Šmíd Znojmo“ Petr

30.4.2018
„absolutna nepsokojnost, pri urcovani ceny zo zaciatku nic nebolo, potom naskocil poplatok dve eura.. prvy a poslednykrat s teouto sluzbou... nic neurobili dokopy a este za to pytaju peniaze.. hnus a zavadzanie.. doprava odtial vyjde na necelych 7.5.. takto som platil 10.. uz nikdy viac..“ krabs@myfreight.cz

Odpověd:
Dobrý den, prosím, pošlete mi přes e-mail Vaše číslo bankovního účtu a název konta, pod kterým jste u nás zaregistrován. Váš e-mail jsem v naší databázi bohužel nenalezl. Vrátíme Vám zasilatelský poplatek. Pokud jsme Vás uvedli z nějakého důvodu v omyl, pokusíme se problematickou část webu opravit. Prosím o zaslání konkrétní části, jak k omylu došlo, pokud je to možné. Pomohlo by mi to. S přátelským pozdravem, Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

https://www.mailboxde.cz/kalkulator.html tuto.. som si vypocital cenu, ale doplnte tam ze cena nie je konecna alebo nieco na ten styl.. poprípade dajte dopravu aj poplatok dokopy jednu kalkulacku z nazvom, kolko ma to bude stat alebo kolko ma bude stat doprava.. alebo nezabudnite k doprave pripocitat poplatok za spracovanie..
lebo skutocne v niekrych pripadoch to vychadza lacnejsie odtial ako cez vas.. zbytocne viete predidete tomu ze sa na vas budu stazovat.. nehovorim ze mate zle sluzby, ale treba si doplnit vsetko presne ako ma byt..

to je vsetko, ja si vazim vasu robotu, je jasne ze zadarmo to robit nebudete.. ale nehnevajte sa zato ze prelepite nalepku pytat 2 e.. mi pride moc.. nikoho som nechcel urazit ani nic podobne.. ale mam rad ked viem do coho idem.."

Odpověd:
Dobrý den,

platba ve výši 2,90 EUR Vám byla dnes vrácena. Vaše zásilka měla rozměry: 31 × 24 × 11 cm a váhu 0.82 kg. Po zadání těchto rozměrů do kalkulátoru na našem webu se zobrazí poštovné 6,96 EUR a vedle něho celková cena vč. poplatků 9,86 EUR. Tuto částku jsme Vám účtovali i při zpracování objednávky. Pokud chceme fungovat, poplatky účtovat bohužel musíme. Rozumím, že to vypadá jednodušeji z pohledu spotřebitele. Naše služby nemusí být vždy výhodnější - obzvlášť, když dodavatel posílá do ČR či SR zdarma nebo dotuje poštovné z marže. V každém účtovaném poplatku jsou rozložené náklady, které každý rok vyhodnocuji, abychom nebyli ve ztrátě (jen investice do softwaru jsou za poslední roky v milionech korun). Nemějte mi to za zlé, že Vám tu rozpočítávám něco, co většinu zákazníků stejně nezajímá a je to náš problém. Přesto jsem to chtěl vysvětlit.

S přátelským pozdravem


Ondřej Krabs
Mailboxde.cz

20.3.2018
„Za mě super služba, kterou využívám už od roku 2014. Vždy vše fungovalo k naprosté spokojenosti a nikdy se nevyskytl jediný problém“ Euromen

10.3.2018
„Naprosto dokonalá služba, začalo to bezvadnym přístupem na telefonní lince a asi jako každý jiný jsem měla strach,první objednávka z neznámého eshopu.Ale super. Vše probehlo bez jediného zádrhelo.Všem budu doporučovat a já jistě budu tuto službu využívat na dále. Ještě jednou děkuji.“ EVA TORÁKOVÁ

12.2.2018
„Vrele podekovani a 100%-ni doporuceni sluzby budoucim zakaznikum, jak uz v CR tak i v cele EU. Nejenom financni zalezitost logistickeho zpracovani - odber na vyvolenem miste / dalsi preprava tamni postovni spolecnosti jako napr. DHL - ale taky osobni kontakt pri reseni prihlasujicich a financnich zalezitosti (moznost predplatneho v € na bankovni spoj = 1A +++ !!!, takze odpada nelitostny, prepocetni kurzovni poplatek bance cilove zeme). Objednana kniha byla profesionalne prepravena na nemeckou adresu, a to rychle, bez zavad, bez poskozeni (jiste zabaleni) a predevsim s nesrovnatelnou cenou oproti logisticke konkurenci. 100% na dalsi zakaznickou spolupraci !!!“ Jan W. / Westfalsko

12.2.2018
„Podruhé a opět naprostá spokojenost, hlavně rychlost ! Díky“ Jakub Š.

8.2.2018
„Děkuji za vaše skvělé služby, jednoduchou registraci. Po zjištění, že značkové italské obchody nabízejí ve výprodejích jiné ceny pro Němce a vyšší pro Čechy a to o dost, řádově několik desítek procent, objednávám výhradně přes vás a tím pádem na mojí /vaší/ německou adresu. Jsem moc spokojená, Objednáno několikrát, vždy rychle doručeno do Čech, ten den co dorazí k vám, odesláno na mojí adresu. Díky vám ušetřím. Vyzkoušena i vratka nesedícího oblečení, vše v pořádku dorazilo, peníze vráceny. Profesionální služby, vše funguje bez prodlení. Děkuji.“ Iva nákupy z luxusních italských eshopů

5.2.2018
„Perfektní služba, kterou mohu všem vřele doporučit! Vše velmi rychlé a jednoduché. Komunikace na perfektní úrovni. Registrace během pár minut, zboží objednáno v Německém e-shopu v pondělí, a za pomoci Mailboxu a České Pošty doručeno ve středu ráno. Cena za poštovné opravdu zanedbatelná. Děkuji Vám za vaše služby a doporučím dále.“ M.

2.2.2018
„Som veľmy rád že mám konečne svoju adresu v DE.Profesionálna komunikácia na ich strane.Využil som ich služby viac krát /zásielky DE plus celý svet/ a som maximálne spokojný.Dokonca na poslednú chvílu som menil adresu u nás na Slovensku pre doručenie zásielky veľmi jednoduché a praktické.“ Eugen

1.2.2018
„Paypal dobíjení zrušeno bez upozornění, platba kartou nefunguje (1.2.18).“ Ex-happy-customer

23.1.2018
„Maximální spokojenost, pokud potřebujete poradit, zavoláte na mobil, okamžitá rada z jejich strany. Pán na druhé straně telefonu je velmi sympatický a pokaždé perfektně poradí. Vřele doporučuji, využívál jeich služeb již něco přes dva roky, a jsem velmi spokojen. Takže za mne 1*“ Roman Ostrava - spokojený zákazník

5.1.2018
„Super služba! Nakoupil jsem poprvé a určitě ne naposled, vše přišlo v pořádku a ještě rychleji než přes ČP v tuzemsku! Všem vřele doporučuji“ Luboš

5.1.2018
„Vyskúšal som túto službu prvýkrát. 100% spokojnosť, tovar doručený do mailboxde na druhý deň po objednaní, o pár hodín neskôr expedované na SR a na druhý deň tovar doma, čiže ani 48 hod. to netrvalo.“ N.

2.1.2018
„Výborné služby! konečně mohu nakupovat v Německu za lepší ceny kvalitnější zboží než v Čr.Děkuji!“ Josef K.

18.12.2017
„Právě jsem oslavila doručení stého balíčku!!! Nikdy,ani jednou nebyl problém!!!Děkuji“ Jana Vostatková

15.12.2017
„Veľká spokojnosť!!! Bezproblémové, rýchle doručenie za pár eur. Používam už nejaký ten rôčik a všetko šlape bez problémov!!! Je to veľká pomoc, keď sa dajú veci inak nedostupné posielať touto formou aj k nám na SR. Veľká vďaka za túto službu!!! Všetkým môžem len odporučiť.“ Maťka z Ružomberka

24.11.2017
„Naprosto excelentní, konečně si mohu objednat co chci a přijede mi to za pár kaček až domů. Velmi děkuji a držím palce.“ Kate

23.10.2017
„Používám již pár let a vždy jsem byla velmi spokojena, mohu jen doporučit!!! Děkuji za Vaše služby ,-))) Mnohdy mám doma dříve balíček z Německa než balíček, který je posílán jen po Čechách.....Českou poštou,-(((“ Daniela

6.10.2017
„skvělá, rychlá služba, využito poprvé a rozhodně ne naposled.“ Elis

3.10.2017
„Služeb společnosti jsem využil poprvé na základě kladných recenzí na internetu a nelituji, vše velmi rychle a přehledně. Komunikaci i ceny super. Díky“ Eddy

12.9.2017
„Vše naprosto bez problémů, doporučuji. Doprava zboží z Německa vyjde mnohem výhodněji.“ Martin

23.8.2017
„Děkuji za ukázkovou ochotu řešit vše ve prospěch zákazníka, mnozí by se mohli učit! Opakovaná přeprava a opět výtečně. Jen tak dál.“ Jaromír S.

12.6.2017
„Děkuji Vám za ochotný a velmi vstřícný přístup při vyřizování mých zásilek dosti "zranitelných" modelů lokomotiv.“ Pavel

1.6.2017
„Pomalu ale jiste se blizim ke jubilejni zasilek ktere by bez sluzby Mailboxu de sli jen tezko uskutecnit. vzdy perfektni servis a komunikace. Diky a tesim se na dalsi spolupraci“ Lukas L.

6.5.2017
„Sluzby Mailboxde vyuzivam jiz vice nez dva roky jak pro soukrome,tak podnikatelske ucely a doporucuji vsemi 10! Skvely servis, rychle dodani, okamzite reseni jakehokoliv problemu a dohledani balicku v pripade zadani neuplne adresy nemeckym odesilatelem svemu prepravci. DEKUJI A DOPORUCUJI!“ www.klubickasnu.cz

25.4.2017
„Dobrý deň , zaujímalo by ma riešenie ,predplatné magazínu by sa po financiách ako riešilo. Mohlo by byť v 1 mesiac s väčším balíkom doručiť na adresu ? Ten časopis už na Slovensku nevychádza . Re: odpoved´ . ´Dakujem“ Bild

Odpověd:
Dobrý den, pokud se jedná o časopis, zasilatelský poplatek Vás vyjde na 1,25 EUR (dle ceníku na Slovensko) + poštovné. Spojovat časopis s ostatními zásilkami jednou měsíčně je možné. Pěkný den. Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

24.4.2017
„Jedním slovem "super"!“ Michal

21.4.2017
„Dobrý den, používám pravidelně již několik let včetně slučování zásilek a super, mohu doporučit. Vychází klientům velmi vstříc za cenu, za kterou Vám mnohdy konkurence neřekne ani Dobrý den...5 hvězd...“ Jan Hrabik

20.4.2017
„Služby MailboxDE využívám pravidelně už od ledna 2014 a doposud nebyl žádný problém. Mohu vřele doporučit.“ Jirka Voráček

5.4.2017
„První zásilka dorazila a JSEM VÍCE NEŽ SPOKOJENÁ! Díky mailboxde! Díky vám mám jednu životní etapu o dost jednodušší a mám ve vás maximální důvěru.Kéž by fungovalo vše, tak jak Vy! :)“ Aimée Smith

1.4.2017
„Maximálna spokojnosť. Môžem len odporúčať. Rýchlosť doručenia, profesionalita, cena. Ďakujem.“ Martin K.

4.2.2017
„Super,rychlost, mohu doporucit 2x odzkouseno. " Michal H.

16.1.2017
„Musím říct, že s těmito službami jsem vážně spokojený. Když mám nějaký problém, firma to řeší a pomůže mi s řešením. Jde vidět, že jim jde o spokojenost zákazníků :)" Jakub D.

6.1.2017
„Perfektní služba! Děkuji" Milan J.

2.1.2017
„Zdravím! Vašu službu som využil prvýkrát potom, ako som sa o vás dozvedel na blogoch s eknihami. Kedže amazon.de mal akciu na Kindle , tak som to cez vás skúsil a nelutujem. Od A po Z som sa riadil len vašimi podrobnými pokynmi a všetko prebehlo neuveriteľne rýchlo. Na Amazone som platil kreditnou kartou-nič naviac, kredit na dopravu som previedol podľa vášho pokynu cez Fio banku na SK. OK. Jediné, čo ma zarazilo, že poštárka mi Kindle za 100€ hodila do nezamknutej pošt.schránky (RD). Myslel som, že to príde na doručenku. Službu odporúčam ďalej. " Milan T.

1.1.2017
„Děkuji,za rychlé a spolehlivé dodaní z Amazon.uk.com,ještě jednou děkuji." Michal H.

22.12.2016
„Mnohokrát děkuji za Vaše služby! Přeji krásné Vánoce a mnoho dalších spokojených zákazníků jako jsem já :-)" Jitka O.

17.12.2016
„Dobry den ve stavu zasilky u dhl je zobrazeno 17.12 coz je sobota mohu se zeptat jestli musim neco udelat pro opetovne doruceni na vasi adresu nebo nemecky dhl pokus opakuje automaticky v dobe kdy mate oteviraci hodiny dekuji." Lezak

Odpověd:
Dobrý večer, zásilka bude automaticky doručována v pondělí. S přátelským pozdravem, Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

14.12.2016
„Byl jsem maximálně spokojen s Vaší službou. Rychlé, přehledné, profesionální. Děkuji" Michal V.

30.11.2016
„Maximální spokojenost.Objednána čtečka Kindl z Amazon.de. Dorazila ani ne za 48 hod od objednání. Děkuji :)" Jirka

29.11.2016
„Jednoduché, plně funkční, ne věci s poštovným zdarma od Amazon.de - SUPER ! Děkuji" Pavel Korotvička

29.11.2016
„Dobry den, minuly tyzden som objednaval z amazon.de Kindle Paperwhite 3 s dorucenim na Slovensko prostrednictvom mailboxde a vsetko prebehlo bez problemov. Odporucam aj ostatnym. Akurat mi vadi, ze pri platbe prostrednictvom paypal sa navysi cena za prepravu(priznavam, ze nie velmi dramaticky)a nechapem dost dobre preco? Paypal vyuzivam na platbu casto a nikdy za tovar neplatim viac ako v pripade mailbox.de(poplatky navyse)." Jozef

28.11.2016
„Nejsem si jistá, zda tomu rozumím. Takže se zeptám :D Chci poslat balík z Ameriky na německou adresu, kterou si teda u vás vytvořím a pak to přeposlat do čr (jinak to nejde), balík do 2 kilogramů přibližně. Na kolik korun tato jednorázová služba vyjde. Díky za odpověď. " Tereza

15.11.2016
„Dobrý deň. Zdravím. Má kolónka \"Popis zboží\" obmedzený počet znakov? Pri poslednej zásielke mi nedovolilo vypísať komplet obsah zásielky. Pri predchádzajúcich nebol problém. Ináč, perfektná služba." Jaroslav

11.11.2016
„Dobrý den, ráda bych si objednala zboží v Německu s vyzvednutím u vás v Liberci (do 5kg). Jaká bude prosím celková cena dopravy? Děkuji" Lucie

Odpověd:
Dobrý večer, cena za dopravu dle Vašeho požadavku je 95 Kč poplatek za zpracování + 30 Kč cena dopravy do Liberce. S přátelským pozdravem, Martina, Mailboxde.cz

9.11.2016
„Dakujem za doruceny tovar z Nemecka, vsetko prebehlo v poriadku, vyborna je mailova notifikacia stavu zasielky. Odporucam tuto sluzbu." Charlie

23.10.2016
„Dobrý den, se službou jsme velice spokojena, děkuji. Mám dotaz. V německém e-shopu ECCO obuv, vyžadují fakturační adresu v Německu, adresa schránky se jim nelíbí. Nemáte prosím nějakou radu . Předem děkuji. " Ilona

20.10.2016
„Proc pri dobiti kreditu bankovnim prevodem 108,00 KC na ucet u FIO banky nasledne vidim pouze 105.65 KC?" Zdenek

Odpověd:
Dobrý den, částku jste omylem poslal na náš eurový účet u Fio banky. Platba byla přepočtena dle kurzu ČNB. Pokud si přejete platbu vrátit, je to možné, napište mi, prosím. S přátelským pozdravem Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

 
1 2 3 4 5 6 ..7
Napište nám, jaké byly Vaše zkušenosti, zda jste měli strach systém využít, jestli jsme Vám pomohli a ušetřili jste, co byste přidali, apod. Konstruktivní (i negativní) příspěvky zveřejníme i s reklamou. Z negativních se pokusíme poučit a s uživatelem se spojíme. Pro osobnější komunikaci nás kontaktujte přes e-mail: ondrej.krabs@mailboxde.cz




 
 
Copyright 2017 My Freight s.r.o. Systém Mailboxde.cz je chráněn autorským právem dle zákona 121/2000 Sb. - Autorský zákon - v platném znění.