Zkušenosti zákazníků

1.7.2022
„Vysoká spokojnosť. Balík som objednala z amazonu v stredu ráno, poobede táto spoločnosť napísala, že ho prevzali a hneď aj poslali. V piatok som ho mala už doma na slovensku.“ Dominika K

24.6.2022
„Už několik let mužů jen chválit, chválit a zase chválit. Naprosto perfektní v každém směru. Děkuji za službu,která opravdu skvěle funguje. Díky“ R. Pavel

21.6.2022
„Naprosto perfektní služba, vše proběhlo v pořádku a hlavně neskutečně rychle. Doporučuji“ Ajemgut

9.3.2022
„Používám nepravidleně již od roku 2016 a mohu jen doporučit. Rychlé přijetí a odeslání balíčků za dobrou cenu s absolutní spolehlivostí.“ Libor T.

6.3.2022
„Naprostá spokojenost už několik let. TOP!“ Radek

25.2.2022
„Naprostá spokojenost. Využívám už skoro rok a nemohu říci nic špatného. Přehledné, rychlé a spolehlivé. Mockrát Vám děkuji :)“ Marek K

21.2.2022
„Po několika desítkách zásilek z Německa mohu vřele doporučit, služba funguje spolehlivě. Jsem spokojený zákazník“ Jan F.

12.2.2022
„Výborná spoločnosť, k svojej práci pristupujú veľmi zodpovedne a svedomito, vždy sa snažia vyriešiť požiadavky k absolútnej spokojnosti klienta. Využívam jej služby dlhodobo, ďakujem.“ Peter

4.2.2022
„Dekuji, zásilka 32Kg z DE dorazila v pořádku :)“ Marek

18.1.2022
„Super služba balíček dnes dorazil v pořádku DOPORUČUJI a určitě ještě využiju :-)“ Michal

12.1.2022
„Na začiatku som bol skeptický, ale po prvých skúsenostiach môžem vrelo odporúčať každému, kto chce nakupovať hlavne online v Nemecku. Veľa shopov existuje aj v CZ/SK, ale s ponukou a hlavne cenami sa to nedá porovnať. Bohužiaľ, nie každý posiela na Slovensko, ale to už je teraz vyriešené. Využívam spájanie zásielok , čo pomôže trochu ušetriť aj na nákladoch. Jednoznačne odporúčam!“ Peter, Košice

30.12.2021
„Sluzbu doporucujem, spolahlivo a rychlo. Prva cast prisla v poriadku 10/10 . Vyuzita sluzba: balik z DE do SR. Dakujem, ze som mohla sluzbu vyuzit. Tesim sa, ze som si mohla tento produkt zaobstarat, bez Vas by to neslo :)“ Vik

17.12.2021
„Zkusil jsem poprvé a ne naposledy. Perfektní služba. Trička mi z Amazonu.de nechtěli poslat napřímo do ČR byť to předtím šlo. Ve stejný den objednané knihy z Amazonu s doručením do Čr ještě nemám, baliček s tričky i s přeposláním od Mailboxde.cz už ano. Zajímavé. Moc děkuji za perfektní servis.“ Petr

11.12.2021
„Prvykrat vyskusane, trochu s obavami co a ako, ale vsetko v naprostej pohode. Rychla komunikacia podpory. Urcite odporucam a opatovne vyuzijem. 5*****“ Lukas

3.12.2021
„Službu jsem použil poprvé a všechno dopadlo absolutně nad očekávání. Zadal jsem přeposlání přes GLS před 14. hodinou a hned následující den byl balík doma... Paráda :-)“ Tomáš Irovský

26.11.2021
„Omezení Amazon.de - to, co kdysi fungovalo, už nyní nelze. Objednat si čtečku s reklamou na virtuální adresu mailboxde už na amazon.de nejde :(“ Jaroslav Horník

26.11.2021
„Zdravím Využil jsem službu Mailbox.de pro svůj nákup v německém E-shopu a jsem velmi spokojen, vše proběhlo bezproblémově a velmi rychle, čtyři hodiny poté co byl doručen do skladu Mailbox byl již na cestě ke mě a dostal se mi do rukou jen o čtyřiadvacet hodin později než kdybych byl přímo v Německu. Doporučuji.“ Laďa

19.11.2021
„Omezení Amazon.de - nemohu Vaši službu použít pro nákup nové čtečky Kindle Paperwhite (2021). :(“ David

11.11.2021
„Velice doporučuji tuto přepravní (zasilatelskou) firmu, majitel i personál vždy ochotně komunikuje, zásilky jsou bleskově přijímány, připraveny k odeslání a odesílány. Přeji mnoho přepravevých zásilek i spokojených zákazníků jako jsem já.“ J.Flouma

6.10.2021
„Mailboxde.cz jsem využil poprvé a jsem nadšen. Na google store jsem objevil zboží v akci, na jehož objednání jsem měl posledních 30min, takže jsem neměl čas studovat, co to je nějaký mailboxde a jak moc důvěryhodná služba to je a tak jsem vše bezhlavě vyplnil, odklikal a zaplatil a pak si celou dobu říkal, jestli mi balík vůbec přijde. Zřejmě jsem napsal špatně tvar adresy, takže ho google doručil, ale na mailboxde čekali, až se k němu někdo přihlásí a ihned, když jsem se ozval, tak druhý den byl u mě doma. Super služba za směšný peníz. Velice děkuji a díky Vám teď můžu zabíjet čas i na německých eshopech. :-D“ Michal B.

10.8.2021
„Službu používám léta, desítky bezproblémových zásilek, a naprostá spokojenost. Profesionální řešení včetně neobvyklých situacích (zásilka z Amazonu překvapivě velká a na paletě - není problém, doručení bez problémů vyřešeno a zaplaceno individuálně). Lze jen doporučit.“ Jakub Uchytil

9.8.2021
„Naprostá spokojenost. Musím říct, že takový zákaznický servis a vůbec informování zákazníka o změnách stavu objednávky, je absolutně bezkonkurenční v porovnání s tuzemskými dopravci. Využívám tuto službu poprvé. Jednoduché a intuitivní webové stránky. Milý a bleskový zákaznický servis. Opravdu naprostá spokojenost. Službu budu využívat i nadále. Díky za ní.“ Eliška

2.8.2021
„dlouhodobě TOP služba, používám 2 roky a happy jak dva grepy. když se něco nepovede, což se stalo jednou a to vinou DE pošty, nejvíc mi pomohli pořešit problém. Doporučil jsem už hromadě lidí a všichni spokojení. takto by služby měly fungovat. díky!“ Marek

13.7.2021
„Dlouhodobě vynikající servis. Přeposlal jsem již 145 zásilek. Preferovaná varianta i pro nákup na Amazonu - raději přes MailboxDe než napřímo. Perfektně funguje i svoz v případě vrácení. Za celou dobu pouze 1 drobná chyba, kterou p. Krabs operativně a vstřícně řešil. Opravdu dokonalé, vážím si této služby velice.“ ŠtěpánK

26.6.2021
„Prvá skúsenosť - velká spokojnosť. Rýchlosť a bezproblémové dodanie.“ Eva

25.6.2021
„Výborná zkušenost, dlouhodobě. Rychlost: Zboží z německého Amazonu, které přijde do německého skladu, přebírám následující den ráno v ČR. Díky p. Krabsovi i GLS.“ Tom K.

16.6.2021
„O víkendu jsem objednal zboží v Německu (takže beru, jako by bylo objednáno následující první pracovní den), v úterý v 11:00 bylo zboží na skladu v Žitavě. Trochu jsem zaváhal, že jsem neměl ještě doplacený kredit. Jinak by to bylo stylem: v pondělí ráno objednáno, ve středu dopoledne doma na poště. Doprava v Německu samozřejmě zdarma.“ Ivan

6.6.2021
„Perfektní služba. Dosílání zásilek rychlé a spolehlivé. Vřele doporučuji.“ Jarda K.

21.5.2021
„Perfektni firma s profesionalnim chovanim a flexibilne resi pripadne problem. Za me mohu jen doporucit.“ Jakub K

13.5.2021
„Moje první zkušenost dopadla na výbornou. V pátek jsem se registroval a ihned jsem dostal adresu, takže jsem stejný den mohl udělat objednávku v Německem Google Store. Balíček dorazil ve středu na danou adresu v Německu a následující den byl u mě v Brně :) Doporučuji. okamžitě máte Německou adresu dostanete E-mail se všemi potřebnými informacemi a instrukcemi jednoduchá a rychlá platba cena rychlé odeslání zásilky zákaznická podpora“ Zdeněk B.

20.4.2021
„Dobry den, 12.4.2021 objednane z Google store Germany a 20.4.2021 doma na strednom slovensku. Klobuk dole. Sluzba ktora funguje perfektne aj dnesnej dobe. :-) Dakujem“ e6o5

9.4.2021
„Využívám poměrně často již několik let a funguje spolehlivě a rychle. Skvělé je, že přibyly i nové způsoby dopravy.Maximální spokojenost. Před rokem jsem zkoušel konkurenci, ale to je hrůza( čekací doby jsou v týdnech, dobíjení kreditu nekonečné). Jediné snad - moc nedoporučuji zasílání přes DPD, ale to je chyba DPD. Po reoraganizaci je DPD občas strašné...“ Marek Drvota

Odpověd:
Dobrý den, pane Drvoto, děkuji Vám za zpětnou vazbu. Pracujeme na zlepšení situace. S nějakými změnami přijdeme před koncem dubna. S přátelským pozdravem Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

9.4.2021
„Mediamarkt.de 2 dny pripravoval zasilku a DHLko to 2 dny dorucovalo po Nemecku, ale potom to za necelych 24 hod stihli v Mailboxde a v Ceske poste dopravit az do balikovny v Praze. Kam se Nemci hrabou na ceskou logistiku! :-)“ Tomas

8.4.2021
„I přes počáteční obavy jsem službu zkusil a funguje perfektně. Používám od roku 2021 a zatím jsem se nezklamal. Služba není moc známá, dozvěděl jsem se o ni na jednom diskusním foru.“ Roman K.

22.3.2021
„Funguje perfektně, mohu doporučit.“ Lukáš

18.3.2021
„Použil jsem několikrát (používám skoro od počátku funkce služby). Nikdy nebyl sebemenší problém. Vše přišlo, jak bylo dohodnuto. S touto službou jsem maximálně spokojen.“ chanuif01

4.3.2021
„Skvělý osobní přístup i v této nelehké době. Objednával jsem drahé a křehké zboží v hodnotě několika tisíců EUR a bylo osobně doručeno ve stejný den , kdy dorazilo do Zitau. Velmi děkuji“ Rene Srutek

26.2.2021
„První zkušenost s touto službou a maximálně pozitivní. Přesně takto to má fungovat. Nákup z Apple.de, na sklad přijato kolem 11 hod, stejný den dopoledne odesláno do ČR a druhý den v 10 hod jsem již převzal v ČR. Paráda, určitě využiju znovu.“ Martin S

20.2.2021
„Super rychlost, naprosto bez komplikací.“ Ivo

9.2.2021
„Zakoupil jsem mobil z německého Google Store a asi jako každý bez zkušeností, jsem k přeposílací službě přistupoval s nedůvěrou. I proto mě mile překvapilo, jak hladce a rychle vše proběhlo. Jsem maximálně spokojený a službu jednoznačně doporučuji.“ Martin V.

29.1.2021
„Skvělá služba, využito pro nákup z Německého Apple Store, dopoledne zásilka dorazila do skladu MailBoxu, stejný den odeslána do ČR a druhý den po obědě na pobočce České pošty k vyzvednutí. Jen a jen samá pozitiva, takhle kdyby vše fungovalo, nemají si lidé na co stěžovat :)“ Martin H.

29.1.2021
„v jeden jsem měl otázky ohledně sloučení objednávek. Následně vysvětleno a druhý den zboží doma. Nechápu rychlost doručení...neuvěřitelné..super“ pepa

15.1.2021
„Perfektna sluzba, jeden den (vecer) tovar objednany z DE, druhy den na obed zasielka u MailboxDE, ten isty den poobede zasielka odoslana do Prahy, treti den rano zasielka v ruke ... nechapem ako to robia :-)“ JM

12.1.2021
„Musím především firmě a celému kolektivu popřát vše nejlepší a hooodně štěstí v Novém roce! Jinak služby které poskytují nemají chybu-ochota,rychlost,kvalita je bez konkurenční! Prosím pokračujte v tomto duchu i nadále!“ Svata C

12.1.2021
„Děkuji za tuto službu. Nebyla jsem si jistá, po zkušenosti jsem ale nadšená. Ve čtvrtek dorazil balíček do Žitavy, v noci jsem zaplatila, v pátek odeslán, v pondělí u mě. Naprostá spokojenost.“ Alena

11.1.2021
„Službu adresy v Německu s přeposíláním využívám 4.rok.60 balíků za tu dobu bylo rychle doručeno, bez poškození a problémů a za dobrou cenu. Velká spokojenost, perfektní služby. Rychlé doručení a přeposlání. Individuální a milý přístup a pomoc s posledním balíkem drahého porcelánu z německého eshopu WB, kdy jsem měla obavy o křehkost zboží. Ušetřila jsem hodně peněz, protože v Čechách jsou tyto výrobky nehorázně drahé. Mnohokrát děkuji za spolupráci a vaše profesionální služby zvláště panu Krabsovi, který mi zezačátku osobně pomáhal s nastavením a vysvětlením služky a panu Ulrichovi s poslední křehkou zásilkou. Doporučuji všem.“ Iveta

7.1.2021
„Perfektní zkušenost! Musím říct, že jsem se maličko bál, objednal jsem vysavač Dyson za 15 tisíc. Říkal jsem si, co asi nadělám, když si zboží někdo v německu převezme a mailbox mi řekne, že jim nic nedorazilo.. no zkušenost byla taková, že UPC mi oznámilo doručení zboží v 10 hodin, v jedenáct mi přišel mail od mailbox, že dorazil balík, vybral jsem si dopravce, zaplatil 250 kč CELKEM (za 8 kilový balík úplná paráda), za další hodinu mi přišla zpráva o odeslání a druhý den ráno balík nepoškozený dorazil. Fakt super, budu používat dál.“ www.websupreme.cz Libor

7.1.2021
„Popravdě se přiznám že jsem si na začátku nebyl jistý, zda to bude fungovat a vše bude v pořádku, ale musím uznat že jsem mile překvapen. Vše funguje na jedničku. Mohu jen doporučit. Takto má vypadat služba. Určitě doporučím všem známým.“ Daniel Kozák

21.12.2020
„Rychlost, komunikace, zakaznicka podpora, jednoduchost a prehlednost a to jak uzivatelskeho rozhrani tak samotneho systemu doruceni. Tahle sluzba funguje uplne skvele! :)“ Michal

9.12.2020
„Super služba. O víkendu dorazil balíček do Zittau a hned v pondělí byl odeslán ke mně. Žádné výhrady.“ Marek

 
1 2 3 4 5 6 ..9
Napište nám, jaké byly Vaše zkušenosti, zda jste měli strach systém využít, jestli jsme Vám pomohli a ušetřili jste, co byste přidali, apod. Konstruktivní (i negativní) příspěvky zveřejníme. Z negativních se pokusíme poučit a s uživatelem se spojíme. Pro osobnější komunikaci nás kontaktujte přes e-mail:ondrej.krabs@mailboxde.cz. Vaše hodnocení můžete napsat i na nezávislém portálu Trustpilot.