Zkušenosti zákazníků

3.12.2021
„Službu jsem použil poprvé a všechno dopadlo absolutně nad očekávání. Zadal jsem přeposlání přes GLS před 14. hodinou a hned následující den byl balík doma... Paráda :-)“ Tomáš Irovský

26.11.2021
„Omezení Amazon.de - to, co kdysi fungovalo, už nyní nelze. Objednat si čtečku s reklamou na virtuální adresu mailboxde už na amazon.de nejde :(“ Jaroslav Horník

26.11.2021
„Zdravím Využil jsem službu Mailbox.de pro svůj nákup v německém E-shopu a jsem velmi spokojen, vše proběhlo bezproblémově a velmi rychle, čtyři hodiny poté co byl doručen do skladu Mailbox byl již na cestě ke mě a dostal se mi do rukou jen o čtyřiadvacet hodin později než kdybych byl přímo v Německu. Doporučuji.“ Laďa

19.11.2021
„Omezení Amazon.de - nemohu Vaši službu použít pro nákup nové čtečky Kindle Paperwhite (2021). :(“ David

11.11.2021
„Velice doporučuji tuto přepravní (zasilatelskou) firmu, majitel i personál vždy ochotně komunikuje, zásilky jsou bleskově přijímány, připraveny k odeslání a odesílány. Přeji mnoho přepravevých zásilek i spokojených zákazníků jako jsem já.“ J.Flouma

6.10.2021
„Mailboxde.cz jsem využil poprvé a jsem nadšen. Na google store jsem objevil zboží v akci, na jehož objednání jsem měl posledních 30min, takže jsem neměl čas studovat, co to je nějaký mailboxde a jak moc důvěryhodná služba to je a tak jsem vše bezhlavě vyplnil, odklikal a zaplatil a pak si celou dobu říkal, jestli mi balík vůbec přijde. Zřejmě jsem napsal špatně tvar adresy, takže ho google doručil, ale na mailboxde čekali, až se k němu někdo přihlásí a ihned, když jsem se ozval, tak druhý den byl u mě doma. Super služba za směšný peníz. Velice děkuji a díky Vám teď můžu zabíjet čas i na německých eshopech. :-D“ Michal B.

10.8.2021
„Službu používám léta, desítky bezproblémových zásilek, a naprostá spokojenost. Profesionální řešení včetně neobvyklých situacích (zásilka z Amazonu překvapivě velká a na paletě - není problém, doručení bez problémů vyřešeno a zaplaceno individuálně). Lze jen doporučit.“ Jakub Uchytil

9.8.2021
„Naprostá spokojenost. Musím říct, že takový zákaznický servis a vůbec informování zákazníka o změnách stavu objednávky, je absolutně bezkonkurenční v porovnání s tuzemskými dopravci. Využívám tuto službu poprvé. Jednoduché a intuitivní webové stránky. Milý a bleskový zákaznický servis. Opravdu naprostá spokojenost. Službu budu využívat i nadále. Díky za ní.“ Eliška

2.8.2021
„dlouhodobě TOP služba, používám 2 roky a happy jak dva grepy. když se něco nepovede, což se stalo jednou a to vinou DE pošty, nejvíc mi pomohli pořešit problém. Doporučil jsem už hromadě lidí a všichni spokojení. takto by služby měly fungovat. díky!“ Marek

13.7.2021
„Dlouhodobě vynikající servis. Přeposlal jsem již 145 zásilek. Preferovaná varianta i pro nákup na Amazonu - raději přes MailboxDe než napřímo. Perfektně funguje i svoz v případě vrácení. Za celou dobu pouze 1 drobná chyba, kterou p. Krabs operativně a vstřícně řešil. Opravdu dokonalé, vážím si této služby velice.“ ŠtěpánK

26.6.2021
„Prvá skúsenosť - velká spokojnosť. Rýchlosť a bezproblémové dodanie.“ Eva

25.6.2021
„Výborná zkušenost, dlouhodobě. Rychlost: Zboží z německého Amazonu, které přijde do německého skladu, přebírám následující den ráno v ČR. Díky p. Krabsovi i GLS.“ Tom K.

16.6.2021
„O víkendu jsem objednal zboží v Německu (takže beru, jako by bylo objednáno následující první pracovní den), v úterý v 11:00 bylo zboží na skladu v Žitavě. Trochu jsem zaváhal, že jsem neměl ještě doplacený kredit. Jinak by to bylo stylem: v pondělí ráno objednáno, ve středu dopoledne doma na poště. Doprava v Německu samozřejmě zdarma.“ Ivan

6.6.2021
„Perfektní služba. Dosílání zásilek rychlé a spolehlivé. Vřele doporučuji.“ Jarda K.

21.5.2021
„Perfektni firma s profesionalnim chovanim a flexibilne resi pripadne problem. Za me mohu jen doporucit.“ Jakub K

13.5.2021
„Moje první zkušenost dopadla na výbornou. V pátek jsem se registroval a ihned jsem dostal adresu, takže jsem stejný den mohl udělat objednávku v Německem Google Store. Balíček dorazil ve středu na danou adresu v Německu a následující den byl u mě v Brně :) Doporučuji. okamžitě máte Německou adresu dostanete E-mail se všemi potřebnými informacemi a instrukcemi jednoduchá a rychlá platba cena rychlé odeslání zásilky zákaznická podpora“ Zdeněk B.

20.4.2021
„Dobry den, 12.4.2021 objednane z Google store Germany a 20.4.2021 doma na strednom slovensku. Klobuk dole. Sluzba ktora funguje perfektne aj dnesnej dobe. :-) Dakujem“ e6o5

9.4.2021
„Využívám poměrně často již několik let a funguje spolehlivě a rychle. Skvělé je, že přibyly i nové způsoby dopravy.Maximální spokojenost. Před rokem jsem zkoušel konkurenci, ale to je hrůza( čekací doby jsou v týdnech, dobíjení kreditu nekonečné). Jediné snad - moc nedoporučuji zasílání přes DPD, ale to je chyba DPD. Po reoraganizaci je DPD občas strašné...“ Marek Drvota

Odpověd:
Dobrý den, pane Drvoto, děkuji Vám za zpětnou vazbu. Pracujeme na zlepšení situace. S nějakými změnami přijdeme před koncem dubna. S přátelským pozdravem Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

9.4.2021
„Mediamarkt.de 2 dny pripravoval zasilku a DHLko to 2 dny dorucovalo po Nemecku, ale potom to za necelych 24 hod stihli v Mailboxde a v Ceske poste dopravit az do balikovny v Praze. Kam se Nemci hrabou na ceskou logistiku! :-)“ Tomas

8.4.2021
„I přes počáteční obavy jsem službu zkusil a funguje perfektně. Používám od roku 2021 a zatím jsem se nezklamal. Služba není moc známá, dozvěděl jsem se o ni na jednom diskusním foru.“ Roman K.

22.3.2021
„Funguje perfektně, mohu doporučit.“ Lukáš

18.3.2021
„Použil jsem několikrát (používám skoro od počátku funkce služby). Nikdy nebyl sebemenší problém. Vše přišlo, jak bylo dohodnuto. S touto službou jsem maximálně spokojen.“ chanuif01

4.3.2021
„Skvělý osobní přístup i v této nelehké době. Objednával jsem drahé a křehké zboží v hodnotě několika tisíců EUR a bylo osobně doručeno ve stejný den , kdy dorazilo do Zitau. Velmi děkuji“ Rene Srutek

26.2.2021
„První zkušenost s touto službou a maximálně pozitivní. Přesně takto to má fungovat. Nákup z Apple.de, na sklad přijato kolem 11 hod, stejný den dopoledne odesláno do ČR a druhý den v 10 hod jsem již převzal v ČR. Paráda, určitě využiju znovu.“ Martin S

20.2.2021
„Super rychlost, naprosto bez komplikací.“ Ivo

9.2.2021
„Zakoupil jsem mobil z německého Google Store a asi jako každý bez zkušeností, jsem k přeposílací službě přistupoval s nedůvěrou. I proto mě mile překvapilo, jak hladce a rychle vše proběhlo. Jsem maximálně spokojený a službu jednoznačně doporučuji.“ Martin V.

29.1.2021
„Skvělá služba, využito pro nákup z Německého Apple Store, dopoledne zásilka dorazila do skladu MailBoxu, stejný den odeslána do ČR a druhý den po obědě na pobočce České pošty k vyzvednutí. Jen a jen samá pozitiva, takhle kdyby vše fungovalo, nemají si lidé na co stěžovat :)“ Martin H.

29.1.2021
„v jeden jsem měl otázky ohledně sloučení objednávek. Následně vysvětleno a druhý den zboží doma. Nechápu rychlost doručení...neuvěřitelné..super“ pepa

15.1.2021
„Perfektna sluzba, jeden den (vecer) tovar objednany z DE, druhy den na obed zasielka u MailboxDE, ten isty den poobede zasielka odoslana do Prahy, treti den rano zasielka v ruke ... nechapem ako to robia :-)“ JM

12.1.2021
„Musím především firmě a celému kolektivu popřát vše nejlepší a hooodně štěstí v Novém roce! Jinak služby které poskytují nemají chybu-ochota,rychlost,kvalita je bez konkurenční! Prosím pokračujte v tomto duchu i nadále!“ Svata C

12.1.2021
„Děkuji za tuto službu. Nebyla jsem si jistá, po zkušenosti jsem ale nadšená. Ve čtvrtek dorazil balíček do Žitavy, v noci jsem zaplatila, v pátek odeslán, v pondělí u mě. Naprostá spokojenost.“ Alena

11.1.2021
„Službu adresy v Německu s přeposíláním využívám 4.rok.60 balíků za tu dobu bylo rychle doručeno, bez poškození a problémů a za dobrou cenu. Velká spokojenost, perfektní služby. Rychlé doručení a přeposlání. Individuální a milý přístup a pomoc s posledním balíkem drahého porcelánu z německého eshopu WB, kdy jsem měla obavy o křehkost zboží. Ušetřila jsem hodně peněz, protože v Čechách jsou tyto výrobky nehorázně drahé. Mnohokrát děkuji za spolupráci a vaše profesionální služby zvláště panu Krabsovi, který mi zezačátku osobně pomáhal s nastavením a vysvětlením služky a panu Ulrichovi s poslední křehkou zásilkou. Doporučuji všem.“ Iveta

7.1.2021
„Perfektní zkušenost! Musím říct, že jsem se maličko bál, objednal jsem vysavač Dyson za 15 tisíc. Říkal jsem si, co asi nadělám, když si zboží někdo v německu převezme a mailbox mi řekne, že jim nic nedorazilo.. no zkušenost byla taková, že UPC mi oznámilo doručení zboží v 10 hodin, v jedenáct mi přišel mail od mailbox, že dorazil balík, vybral jsem si dopravce, zaplatil 250 kč CELKEM (za 8 kilový balík úplná paráda), za další hodinu mi přišla zpráva o odeslání a druhý den ráno balík nepoškozený dorazil. Fakt super, budu používat dál.“ www.websupreme.cz Libor

7.1.2021
„Popravdě se přiznám že jsem si na začátku nebyl jistý, zda to bude fungovat a vše bude v pořádku, ale musím uznat že jsem mile překvapen. Vše funguje na jedničku. Mohu jen doporučit. Takto má vypadat služba. Určitě doporučím všem známým.“ Daniel Kozák

21.12.2020
„Rychlost, komunikace, zakaznicka podpora, jednoduchost a prehlednost a to jak uzivatelskeho rozhrani tak samotneho systemu doruceni. Tahle sluzba funguje uplne skvele! :)“ Michal

9.12.2020
„Super služba. O víkendu dorazil balíček do Zittau a hned v pondělí byl odeslán ke mně. Žádné výhrady.“ Marek

27.11.2020
„První balík z Amazon který přišel na mailbox byl n následují den u mě . Naprosto super.“ Driji

27.11.2020
„Využil jsem už asi 6 - 7 x? Naprostá spokojenost,vstřícné jednání a domluva. Jen doporučuji.“ Radek R.

26.11.2020
„První zkušenost s přeposláním z Německa a musím říct, že to funguje skvěle. Objednával jsem mobilní telefon z Google Store, který neposílá zásilky do Čech. Ráno jsem dostal zprávu od Mailboxu, zaplatil jsem a druhý den dopoledne byla zásilka doma.“ Milan Suchomel

10.11.2020
„Tovar z Nemecka do 3 dní doma. Perfektná služba, odporúčam všetkým pri kúpe tovaru z nemeckého obchodu, ktorý neposiela na Slovensko alebo do Čiech. Ďakujem.“ Matej Lang

5.11.2020
„Was skeptical in the begining but i decided to try it. Ordered small package under 1kg from Amazon that i could not receive in original address. Service was amazing and very fast. Pack arrived in their warehouse on Wednesday morning, i chose fast shipping and was suprised from the low cost of the service provided. Pack arrived next morning at my apartment with no issues and in great condition. Would recommend for small packages, i am not sure if they handle larger ones the same way.“ Evan

7.10.2020
„Takovou rychlost jsem nečekal. V pondělí večer jsem objednal v DE shopu bezdrátový reproduktor. Ve středu po poledni dorazil k MailBoxDe, který mou zásilku bez prodlení předal poště a ta ji ve čtvrtek odpoledne doručila přímo ke mně domů. Vše proběhlo hladce a byl jsem dobře informován o celém procesu. Díky moc!“ Vráťa

15.7.2020
„Mailbox používám od roku 2014 a vždy bez sebemenšího problému. Většinou nakupuji věci v D a EU a přeposílám do ČR, když neposílají přímo, nebo vyjde doprava dráž. Zatím jsem vždy byl maximálně spokojen.Všem doporučuji!“ Holland

19.6.2020
„Tovar mi prisiel poskodeny, zniceny.“ zakaznik

Odpověd:
Dobrý den,


omlouvám se za vzniklý problém. Dle Vámi zaslaných fotografií byl obal pro přepravu dostatečný a uznáváme tímto nárok na náhradu škody vzniklou během přepravy. Objednali jsme Vám totožné zboží dle typového označení z faktury, kterou jste nám zaslal - toto označení jsem několikrát zkontroloval - dle našeho telefonického hovoru jsem porozuměl, že cílem je získání především totožného zboží.

Původní zásilku si poté u Vás vyzvedneme. Chtěl bych Vás tímto požádat, zda byste obal, ve kterém Vám přijde nový výrobek, použil pro zabalení poškozeného výrobku - tuto zásilku u Vás necháme vyzvednout.

S doručujícím dopravcem již budeme jednat v tomto případě sami o náhradu škody.

S přátelským pozdravem


Ondřej Krabs

28.5.2020
„Od roku 2016 jsem tuto službu využil 20x. Z mé strany naprostá spokojenost. Prostor na zlepšování vidím v lepších webových stránkách. Kéž by služba fungovala i v jiných zemích EU. Potřeboval jsem například koupit zboží z Anglie a neveřili byste jak je to složité poslat do Česka, když vám jej obchodník nechce zaslat nikam jinam než do Anglie. Klidně bych si i připlatil.“ Jindra

26.5.2020
„Velmi dobrá a spolehlivá služba pro přeposílání balíků z Německa, ideální pro nákupy na německém Amazonu nebo eBay od prodejců, kteří nezasílají přímo do ČR. Službu jsem využil již 5x a vždy proběhlo vše v pořádku.“ Petr

14.5.2020
„asi žádná služba s kterou sem se v posledních letech setkal nefunguje tak dobře! jednou se mi dokonce v rámci Německa ztratil balíček a zaměstnanci a pak i majitel se mi snažili všemožně pomoci. Používám službu víc a víc, jelikož mě přestalo bavit řešit s německými prodejci, že nechtějí posílat do ČR. všechno běhá jak na drátkách. 100% doporučuji :)“ Marek

6.5.2020
„Nejlepší reshipper z Německa. Naprosto bezkonkurenční ceny a bleskurychlé přeposlání. Ideální na eshopy, které vůbec neposílají do ČR a nebo mají doručení po Německu zdarma, ale ČR shipping extrémně drahý.“ Josef

5.5.2020
„Mailboxde.cz využíváme v rodině už roky a jsme moc rádi, že taková služba existuje, protože kromě toho, že díky ní šetříme spoustu peněz, tak se také dostaneme ke zboží, které se u nás běžně neprodává. Rychlost a ochota tady jsou vždy prioritou. Díky moc!“ Jirka

23.4.2020
„Moje první zkušenost s Mailboxde byla výborná. Balíček přeposlali tentýž den. Děkuji“ Dan

 
1 2 3 4 5 6 ..9
Napište nám, jaké byly Vaše zkušenosti, zda jste měli strach systém využít, jestli jsme Vám pomohli a ušetřili jste, co byste přidali, apod. Konstruktivní (i negativní) příspěvky zveřejníme. Z negativních se pokusíme poučit a s uživatelem se spojíme. Pro osobnější komunikaci nás kontaktujte přes e-mail:ondrej.krabs@mailboxde.cz. Vaše hodnocení můžete napsat i na nezávislém portálu Trustpilot.