Zkušenosti zákazníků

Vložit hodnocení

5.11.2012

„Super služba. 31.10. som odoslal zasielku zo skladu v Nemecku a za dva pracovné dni (2.10 a 5.10) som mal zasielku doma bez komplikácii. Veľká vďaka. Je to fakt rýchlejšie, ako po Slovensku.“
Vančo

1.11.2012

„Se službou jsem spokojená, balík došel bez problémů, rychle a za velmi rozumnou cenu.“
Lucie F.

29.10.2012

„Pri zadávaní zasilateského prikazu stále odomna pýta vyplniť popis zboží a netuším čo tam napísať. Viete mi poradiť? Vďaka.“
Vančo

Odpověd:
Zásilku popište, prosím, konkrétně, aby řidič mohl odpovědět německé a české celní správě či policii při kontrole. Je potřeba, aby název nebyl příliš obecný. Přestože jsme v EU, určitá omezení stále platí a kontrola je prováděna. Oficiálně slovy celní správy: Obchodní název zboží by měl umožnit jeho identifikaci a následné ztotožnění se skutečně deklarovaným zbožím. Pokud se jedná např. o oblečení, může vypadat název např. takto: Košile pánská. Clo se v rámci volného oběhu zboží v EU neplatí. Sleduje se však pohyb některých látek, které podléhají např. spotřebním daním, zákazům apod. Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

26.10.2012

„Díky za tuto službu, vše funguje skvěle a velice rychle“
Michal Havelka

4.10.2012

„Perfektně fungující služba s profesionálním přístupem. Velmi ochotný majitel. Co víc dodat? Jednoznačně doporučuji!“
Jan Hanzlík, Praha

7.9.2012

„Docela jsem váhala, jestli si objednat přes Vás, abych o Kindle nepřišla někde na překladišti. Ovšem velmi mile mě překvapilo, jak perfektně Vaše služba funguje. Na Amazonu jsem objednala v úterý odpoledne a v pátek ráno jsem měla zboží v ruce, dokonale zabalené, krabice byla dokonce bez jediného škrábance. No toto :-) Je jasné, že moje nákupy z Německa půjdou jedině přes Vás a ráda doporučím i přátelům. Zkrátka profíci.“
Marta P.

30.8.2012

„Musím souhlasit s panem Rudolfem. Naprosto bezvadně vedená služba a co musím opravdu speciálně zmínit je doslova bleskově rychlá reakce co se týče odeslání zásilek. Ještě jednou děkuji za skvělou službu!!!“
Karel H, Strážov

Odpověd:
Přeprava z Německa do ČR je prováděna každý pracovní den odpoledne, ne vždy je ale příroda s námi a i když se snažíme dopravcům co nejvíce pomoci, tak občas jsou některé zásilky přepravovány skutečně až druhý den. Malé zásilky dokážeme přepravovat v rámci naší přepravní firmy většinou ještě navečer, takže když je to možné, neřešíme nesrovnalosti na překladištích apod., snažíme se do přepravních uzlů v Liberci dostat co nejdříve. Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

30.8.2012

„Jsem s touto službou velice spokojen. Nejenom že vše bezvadně funguje tak jak je zde uvedeno, ale i tzv. třešničkou na dortu je velmi vstřícné jednání pana majitele, velmi rychlé reakce a odpovědi na jakýkoliv i nestandartní dotaz. Vždy jsem se shledal s obrovskou ochotou. Je zde opravdu vidět že tato služba je bezvadně vedena především pro lidi. A tímto bych Vám chtěl ještě jednou velice poděkovat a doufám že mi bude chodit ještě více poštovních zásilek z Německa abych mohl i nadále využívat této bezvadné služby. Hodně štěstí a úspěchů Vám všem.“
Rudolf. M ,Liberec.

25.8.2012

„První zásilka z Německa je doma. Naprostá spokojenost - bleskové dodání, cena služby o.k. Můžu jen a jen doporučit. Jak jsem zjistil ze štítku na zásilce z Německa, nepodařilo se mi e-shop ( s jinak dokonalými službami )donutit napsat do adresy moje přidělené ID. A to přes to, že jsem je na tuto informaci speciálně upozorňoval.“
Karel H.

Odpověd:
Děkujeme za Vaši reakci i zpětnou vazbu. Vážím si toho. Co se týče adresy - většinou zásilky vždy přijdou bez komplikací, i když není uveden název správně. Důležité je, aby alespoň jméno nebo ID bylo uvedeno, v nejhorším případě kontaktujeme odesílatele. Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

27.6.2012

„Ahoj. Chci podekovat za velice kvalitni sluzby. Vsechno probehlo bez problemu, jak registrace, tak dobiti kredity. Nasledne odeslani baliku bylo bleskurychle. Je prijemne poznat, ze i v dnesni dobe muze mit clovek ryze pozitivni zkusenost. Palec nahoru. Hodne zdaru do budoucna. :)“
Gabriel

28.5.2012

„Určitě všem tuto firmu doporučuji, zásilky odesílá bleskově, informování o došlém balíčku také super a ceny dopravy jsou excelentní.“
Jana

16.5.2012

„Firma mi předloni dopravovala 2,5 tuny solárních panelů z přístavu v Hamburku včetně proclení, všech vyřizování a pod., bylo s tím skutečně plno práce a VŠE NAPROSTO SUPER !!!! Pokud bude tohle fungovat stejně dobře, pak je to senzace. Nápad je to výborný, řada Němců jsou nacionalisti a prostě nechtějí posílat zboží mimo reich. Anebo se bojí problémů.“
Vladimír, Brno

Odpověd:
Ono jde spíše o rozdíl podmínek, nastavení plateb, poštovného, firmy nemusejí řešit odpočet DPH, když je odběratelem jiná firma v EU a s tím spojené souhrnné hlášení apod. Je to podobné v Česku - mnoho lidí raději zadá na Aukru inzerci s možností zaslání jen do ČR bez možnosti dodání např. na Slovensko. Sám jsem to takto na Aukru kdysi zadal, ačkoliv mám rodinu i na Slovensku. Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

29.4.2012

„Dobrý den, velmi děkuji za naprosto bezproblémovou službu - zásilka dorazila naprosto v pořádku. Velmi ráda vás doporučím svým známým. Hodně dalších spokojených zákazníků!“
Kateřina

3.2.2012

„Proč neposíláte mailem potvrzení při připsání peněz na váš účet (při převedení nového kreditu do systému Mailbox)?“
Vojta

Odpověd:
Dobrý den, naše databáze při spojení s bankovnictvím to prozatím neumožňuje, soustředíme se nyní na to, aby byly pokud možno kontinuálně odesílány zásilky. Údaje z banky stahujeme vždy 2 - 3 x za den. Pokusíme se však v nejbližších dnech najít řešení, jakým způsobem budeme provádět toto informování. Děkujeme za připomenutí nedostatku - budeme Vás informovat. Pěkný den. Ondřej Krabs, Mailboxde.cz Aktualizace 6. 2. 2012: Zprávu o navýšení kreditu systém již zasílá.

26.1.2012

„Dobrý den, ráda se připojuji k pochvalným komentářům. Vše proběhlo v naprostém pořádku. Byla jsem mile překvapena vysokou úrovní této služby také co se komunikace týče. Děkuji a určitě Vás ráda doporučím svým známým.“
Ivana S.

28.12.2011

„Naprostá spokojenost!Rychlost dodání i během vánoc,vstřícnost,ochota,komunikace na jedničku!Cena za služby opravdu nízká!Přeju kolektivu Mailboxde do nového roku mnoho úspěchů,pevné zdraví,spoustu spokojených zákazníků a těším se na další spolupráci!“
Standa.R. Ostrava

14.12.2011

„Skvělá služba a servis. Zaslání z Německa do ČR vyjde v mnoha případech ještě levněji, než by bylo zasláno přímo prodejcem. Děkuji moc za tuto službu!“
autohifi-prislusenstvi.cz

30.11.2011

„Skvela sluzba, dekuji velmi za Vas napad. Konecne nemusim obtezovat zname v Nemecku, proste si necham preposlat, co chci, kdy chci. Informace o zasilkach dokonale, webove stranky jednoduche a prijemne. Taktez ocenuji osobni pristup majitele ke klientum, velmi si toho v dnesni dobe vazim. Hledam, co bych vytkla, ale vazne me nic nenapada. "gerne wieder"...“
Petra B.

29.11.2011

„Vše proběhlo rychle a bez problémů. Oceňuji vstřícnost a ochotu pana majitele.“
Bedřich

5.11.2011

„Jsem nový zákazník a v první řadě chci poděkovat panu Krabsovi za ochotu a trpělivost při odpovědi na mé četné dotazy. Odrazem toho byly i další služby při objednání a po objednání zboží, stálá informovanost a osobní kontakt se zákazníkem i v pozdních nočních hodinách. Jsem již důchodce a pokud si firma tento kredit podrží, tak se sem budu rád vracet. Nakupoval jsem na americkém Amazonu za oceánem, ale odradily mě vysoké poplatky, které byly na úrovni ceny zboží. Určitě dám doporučení mým známým, kteří shání zboží, které na našem trhu není.“
František, Bojkovice na Moravě

5.11.2011

„Jsem mile prekvapen rychlosti, kvalitou a osobnim pristupem pana majitele. Informace o objednanych zasilkach byly nad me ocekavani.“
Jiri V.

10.10.2011

„Po mé první zkušenosti s Mailboxde musím říci, že vše proběhlo bez výhrad. Komunikace výborná. Informovanost o zásilkách příkladná. Doručení bez problému. S potěšením doporučuji!“
Jan P.

2.9.2011

„Službu používám téměř denně a jsem velmi spokojen. Navíc vidím, že Mailboxde "roste" a trvale hledá optimalní řešení pro své zákazníky a tím je pro mě zajímavý.“
GlassReplica, Ladislav H.

29.8.2011

„Konečně mám skutečně volnost při nakupování na německé Ebay. Nemusím se dohadovat při každé aukci zda je prodávající ochotný posílat zboží do podezřelé rozvojové země kdesi na východě Evropy. Jednoduše nahlásím německou adresu v Žitavě a holt si o ty dva nebo tři dny počkám déle na balíček. Výborný nápad.“
Vojta

9.6.2011

„Zdravím, chcel som sa poďakovať za rýchle preposlanie zásielky a vysloviť pochvalu. Priznám sa, že som sa bál, či vôbec balíček uvidím ;), ale zbytočne. Navyše ste lacnejší ako konkurencia a podľa referencií aj rýchlejší - od naskladnenia k doručeniu to trvalo 3 dni. Díky a určite vaše služby ešte využijem.“
Lukas U.

12.5.2011

„Se službou jsem byla velmi spokojená, perfektní komunikace s panem majitelem opravdu velmi ochotný a rychlá dodávka. Brzy využiju znovu vaši službu. Děkuji velice s pozdravem“
Dlouhá P.

 
1.. 5 6 7
Napište nám, jaké byly Vaše zkušenosti, zda jste měli strach systém využít, jestli jsme Vám pomohli a ušetřili jste, co byste přidali, apod. Konstruktivní (i negativní) příspěvky zveřejníme i s reklamou. Z negativních se pokusíme poučit a s uživatelem se spojíme. Pro osobnější komunikaci nás kontaktujte přes e-mail: ondrej.krabs@mailboxde.cz




 
 
Copyright 2017 My Freight s.r.o. Systém Mailboxde.cz je chráněn autorským právem dle zákona 121/2000 Sb. - Autorský zákon - v platném znění.