Zkušenosti zákazníků

Vložit hodnocení

26.7.2013

„Ráda vaše služby doporučuji. Odeslání zásilky od vás bylo bleskové a celkově mě zboží z Německa vyšla levněji, než kdybych si ho nechala zaslat přímo. Oceňuji i polopatické návody pro zavedení adresy do Amazonu a Ebay.“
Hana V., www.lahvicky.cz

25.7.2013

„V pondělí jsem objednal Kindle na Amazon.de, ve čtvrtek v poledne jsem ho už měl doma. Zásluhou Mailboxde to z Německa sem trvalo míň jak den. Díky!“
Radek

17.7.2013

„Jsem spokojena, zboží přišlo v pořádku za méně než týden od objednávky. Potřebovala jsem utratit dárkový poukaz na amazon.de a zboží, co jsem chtěla, do ČR nedodávají. Mailboxde můj problém vyřešil. Určitě mohu službu doporučit.“
Lenka

16.7.2013

„Děkuji za tuto službu. Po malém zdržení s připsáním prvního kreditu, ke kterému mi pan Krabs jako omluvu přidal kredit navíc, již probíhalo všechno tak jak má. Velmi rychlé doručení a mohu jedině doporučit. V budoucnu určitě využiji znovu.“
Michal B.

11.7.2013

„dokonale fungující zásilková služba, srozumitelmá pro každého běžného uživatele počítače. Při respektování všech nastavených pravidel jsou zásilky doručeny z Německa až k příjemci během jednoho týdne.“
Miloš

25.6.2013

„Aktuálna skúsenosť s preposlaním z Nemecka na Slovensko: 21.6. dopoludnia doručená zásielka do skladu v Zittau, popoludní predaná na ďalšiu prepravu službe GEIS na doručenie na Slovensko, v pondelok 24.6. zásielka okolo 13.hod. v poriadku doručená v Bratislave. Niet viac čo dodať...WUNDERBAR!“
Peter J.

25.6.2013

„Chci tímto poděkovat p. Krabsovi za ochotu a pomoc při řešení mé reklamace na eBay. Přeji jen samé spokojené zákazníky.“
V. Valentová

13.6.2013

„Potřeboval jsem vyměnit míle vylítané s Lufthansou za dárek, který Lufthansa Worldshop posílá pouze po Německu. Přes mailboxde.cz to bylo rychle a levně protože jsem platil u dodavatele jen vnitrostátní přepravné+české poštovné+poplatek za přeposlání zásilky. V součtu to bylo výrazně méně, než obvyklé mezinárodní německé poštovné, nehledě na to, že odavatel by mi zásilku do zahraničí ani neposlal.“
Milan

10.6.2013

„Chtela bych podekovat za bezproblemove a velmi rychle preposlani! Balicek v poradku dorazil za 1 pracovni den. Rada Vasich sluzeb znovu brzy vyuziju. S pozdravem, Alena“
Alena D.

1.6.2013

„Rychle, spolehlive a to za velmi, velmi dobrou cenu. Vyuzil jsem poprve Mailboxde.cz pro zasilku celkem cenneho hudebniho nastroje z Cech do Nemecka a jsem vice nez spokojen. Navic - prijemny kontakt s velmi ochotnym a kompetentnim panem Krabsem, kteremu timto preji mnoho dalsich uspechu do budoucna. Kazdemu mohu tuto sluzbu doporucit. Perfekt. Dekuji moc.“
Jan S. / Nemecko

21.5.2013

„Jednoduchý, rychlý a spolehlivý servis! Odeslání v ČR na cílovou adresu vždy ten samý pracovní den nebo nejpozději následující pracovní den po vystavení zasilatetského příkazu!“
slunak

17.5.2013

„Objednával jsem Kindle 5 a obal. Obě zásilky sdružil a přišlo to přesně tak, jak je v instrukcích. Cena výborná a když to porovnám s ostatními obchody v ČR je zde bonus levnějšího zboží z Německa. Výborná služba. Velká spokojenost.“
Pavel S.

6.5.2013

„Maximální spokojenost a perfektní spolupráce s Mailboxde.cz. Mohu každému jen doporučit.Nedá se to vůbec srovnávat s Českou poštou. Už jsem si nechala poslat přes tuto firmu 5 zásilek a nebyl jediný problém.Určitě budu dále využívat jen tuto společnost. Přeji této firmě spoustu dalších spokojených zákazníků.“
Ilona Taxová

29.4.2013

„Funguje to skvele aj na Slovensko. Az na to dobijanie kreditu, kde zo Slovenska je mozne dobit kredit SEPA platbou z banky. Uvital by som paypal. Inak sluzby a ceny su pre mna v poriadku. Pisem tento nazor po prijati štyroch zasielok, prostrednictvom tejto sluzby a nerozhodnym mozem tuto sluzbu odporucit.“
Jozef G.

17.4.2013

„Super služby, ochotní na infolince. Hrozně nepřehledný systém, ale dá se na to zvyknout :) Ale jinak mohu doporučit !! Ceny akorát.“
Petr Kučera

14.4.2013

„Chtěl bych tuto službu využít, ale není mi úplně jasné, kolik nakonec zaplatím se vším všudy, každou chvíli tu vidím nějaké dopočty DPH což mě trochu děší. Můžete mi prosím uvést příklad kolik zaplatím při nákupu Kindle Fire HD 8.9-Tablet za 269 EUR z Amazon.de když si to přes vás nechám zaslat českou poštou? Finální cenu kolik kvůli tomu budu muset dát z mojí peněženky. Díky“
Vojta Š.

Odpověd:
Dobrý den, pokud kupujete Kindle Fire, rozměry jeho balení jsou 26x17,5x3,5 cm a váha 0.63 kg (je trochu větší než běžný Kindle). Poplatek činí 68,- Kč + poštovné 77,50,- Kč (Česká pošta - Balík do ruky). Celkem tedy 145,50,- Kč, pokud za služby platíte převodem z účtu. Pokud se rozhodnete pro zaslání s Geis Parcel, výsledná cena bude 146,- Kč. V případě, že přepravu objednáváte jako soukromá osoba, cena je konečná vč. 19% německé sazby DPH. Přepravní úsek po Německu je dotován Amazonem již v ceně produktu (uvedených 269 EUR hradíte platební kartou Amazonu). V případě bližších otázek mne kontaktujte, prosím. S přátelským pozdravem Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

11.4.2013

„Parádní služba, v 11 obdrželi zásilku a ve 2 už byla na cestě do ČR. Kéž by takhle pracovala i česká pošta. Určitě ještě využiji. “
Vojta Š.

11.4.2013

„Pro info, na Mediamarketu podle vseho NELZE platit debetni kartou, POUZE kreditni.“
Vasek

8.4.2013

„Jsem moc ráda, že se mohu připojit k pozitivním komentářům služby mailbox. Díky přehlednému a propracovanému systému mám vše pod kontrolou, poplatky nejsou nijak závratné, díky PAY PAL lze platit okamžitě a vše, co bylo objednáno také v pořádku a rychlostí blesku dorazilo. Děkuji za vstřícné jednání a určitě zůstanu této službě nadále věrná.“
Lucie

6.4.2013

„V pondělí 1.4. jsem na amazonu objednal čtečku, v úterý jí expedovali a ve středu jí dodali žitavy, večer jsem si nabíjel kredit převodem z účtu, kredit byl připsán ve čtvrtek dopoledne, odpoledne byl předán firmě geis a v pátek ráno doručen. Jsem velice spokojen“
Zdeněk P.

2.4.2013

„Perfektní spolupráce. Vyhověli i nestandardním požadavkům a prosbám a za malý příplatek zásilku i velmi narychlo dodatečně dobalili. Pokud bude v budoucnu příležitost, určitě svou schránku a služby mailboxu využiji znovu, a to velmi rád.“
Martin

27.3.2013

„Díky za skvělou službu. V neděli 24.3. jsem si si na amazon-kindle.cz přečetl o možnosti nákupu na amazon.de, hned jsem založil účet na Mailboxu, nabil kredit přes platební kartu, na Amazonu koupil čtečku cca o 1000 Kč laciněji než v ČR, dnes jsem si ji vyzvedl na doručovací poště dopravou balík do ruky. Skvěle fungující systém, moc děkuji a všem vřele doporučuji!“
Marian Gavlák

19.3.2013

„Moc děkuji,z ebay jsem k Vám přeposlala vydražené zboží/2 křovinořezy/Vše proběhlo super,tak si představuji fungování služby pro zákazníka.Určitě znova využiji.Poděkování všem zaměstnancům.Dana Schlaichertová-Havlíčkův Brod.“
DANA

12.3.2013

„Objednával som si Nexus 4 16GB z google playstore na SR prostredníctvom tejto služby a môžem ju len odporučiť. Poradili mi nechať balík prebaliť lebo google zle balí svoje balíky. Balík mi došiel a bol prebalený naozaj super. Asi keby s nim aj hádzali o zem, mobilu by sa nič nestalo.“
Peter M.

9.3.2013

„Naprosto spokojený, jednání bylo velmi vstřícné a pomohl mě i přes neznalost němčiny a systému jak funguje doprava. Mohu všem opravdu doporučit.“
Míra Dus

28.2.2013

„Perfektní služba, velmi profesionální přístup.Nadále budu využívat vašich služeb.“
Hanka

23.2.2013

„Skvělá služba...ve středu expedováno z Google Play, v pátek odpoledne byl Nexus 4 doma...mohu jen doporučit!!!“
Jirka S.

20.2.2013

„Nutno velice ocenit profesionalitu této firmy. Mohu vyjádřit jen ta nejvyšší doporučení.“
Martin Joza

12.2.2013

„Rychlé, levné a v kombinaci s Amazonem DOKONALÉ!“
Komtech

12.2.2013

„Super služba, všechno vyřízeno rychle a bez problémů... mohu jedině doporučit a určitě tuto službu v budoucnu ještě využiji!“
Tom T.

8.2.2013

„V pondělí v noci objednáno na Amazon.de, v pátek v poledne Kindle 5 doma na stole... Možnost platby přes PayPal, srozumitelný a přehledný web, skvělá služba. Mailbox.de funguje, jak má a jak je prezentována, je fajn se zase nezklamat, moc díky!!!“
Roman S.

7.2.2013

„Zpočátku se mi moc nechtělo věřit, že tato služba je zdarma. Amazon měl ovšem akci na Kindle, a tak mi nezbývalo nic jiného, než to risknout. V úterý ráno odešel balíček od Amazonu pomocí DHL a ve středu večer jsem jej viděl ve skladu. Vzhledem k nízkému kreditu (chybělo mi cca 6,- na obchodní balík) jsem zvolil ČP-Doporučeně, které má pojištění na pouhých 500,- . Na druhý den jsem se ovšem rozhodl, že zbylý kredit donahraji (posílal jsem částku přes PayPal, takže z pár korun se vyklubala trochu větší suma a to i díky mé bance) a můj Kindle pošlu přes Geis, který by mi balíček celkově pojistil. Zákaznická podpora (konkrétně pan Krabs) je skvělá, balík mi převedl na jiný způsob dopravy velmi rychle a ještě ve čtvrtek balíček odešel. Celkově jsem tedy za dopravu zaplatil 126,-, což je opravdu super cena. Takže, toto byl můj první a určitě ne poslední balíček přes tuto službu. Moc se mi zalíbila a přeji mnoho úspěchů!“
Martin K.

6.2.2013

„Chtěla bych moc poděkovat za Vaše perfektní služby včetně popisu co a jak udělat a vyplnit. V pondělí dopoledne jsem objednala zboží z amazon.de, ve středu dopoledne doručeno domů. Díky moc!“
Viola

31.1.2013

„Uvítal bych, pokud by vaše stránky byly přístupné přes protokol https.“
David

Odpověd:
Dobrý den, tento protokol jsme zatím nezavedli, pouze jsme rozebírali první možnosti. Napsal jsem Vám na e-mail. S pozdravem Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

30.1.2013

„Som nadšená dokonalosťou tohto systému..klobúk dolu..rýchle, spoľahlivé, veľká spokojnosť..“
Viktória K.

Odpověd:
Dobrý den, na Slovensko je sice více variant, ale cenově relativně velmi konkurující České poště je Geis, s rychlostí je na tom lépe, Bratislava (a snad i okolí) se dodává do jednoho pracovního dne, ostatní části Slovenska dva pracovní dny. Děkujeme za využití našich služeb. Pěkný den! Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

30.1.2013

„Naprosto úžasné! V pondělí dopoledne objednáno zboží na Amazon.de a ve středu dopoledne zvoil (vždy dvakrát :-)) pošťák. Přeposílací službu p. Krabse mohu tedy jen pochválit, funguje skvěle a za naprosto směšný poplatek. Nevím kolik stálo poštovné, ale z mého kreditu mi bylo odečteno 40Kč!“
Tom

Odpověd:
Dobrý den, děkujeme Vám za referenci. Jsem rád, že to šlo takto rychle i doporučenou poštou - doporučené zásilky jdou většinou dva dny, samotné poštovné vychází 37,- Kč + 19 % DE DPH (44,03,- Kč). Zdraví Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

29.1.2013

„31.1 doruceno na sklad v Nemecku a 1.2 sem to mel doma! Super pristup od podpory! Super rychlost! Super cena! Budu chvalit a doporucovat vsude kde projdu!! DEKUJI!! “
Marek Curda

29.1.2013

„Jednoduchy napad, profesionalni pristup, rychle, spolehlive, levne. Doporucuji.“
Pavel

25.1.2013

„Neuvěřitelná rychlost a spolehlivost. Ačkoliv jsem zaslal platbu se špatnými údaji, mailboxde.cz mi vyšel vstříc a platbu bez problému převedl na kredity. Opravdu musím jen doporučit.“
Daniel Hlas

21.1.2013

„Tuto sluzbu jsem vyuzil pro nakup telefonu nexus 4 z Nemecka pres play.google.com a jsem maximalne spokojen, vse zafungovalo jak melo(je napsano na webu). Zasilka byla zpracovana a dorucena bleskurychle a za rozumny peniz. Reakce podpory byla rychla a profesionalni. Diky za takovouto sluzbu!“
Karel Peran - Nunak

16.1.2013

„Super služba. Vše probíha velmi rychle, příjemné ceny. Využil jsem ji už i k odeslání zásilky do DE a opět vše proběhlo hladce, navíc za naprosto bezkonkurenční cenu. Doporučuji službu kde můžu. :-D“
Petr J.

16.1.2013

„Vaší službu jsem využil poprvé a jsem nadšen. Objednal jsem zboží na německém Amazonu, za dva dny bylo ve skladu v Žitavě. Dodání na mou adresu do Prahy pak trvalo jediný den! Díky, takhle si představuji službu zákazníkům. Těším se na další nákupy.“
Vladimír Lán

28.12.2012

„Týden před Štědrým dnem mi přišla zásilka z německého Amazonu, kde však udělali chybu a poslali mi objednávku někoho úplně jiného. Pan Ondřej Krabs, i přesto, že jeho společnost odvedla svou práci na 100%, ochotně poradil a pomohl během zbývajícího týdne vyřídit náhradní objednávku a doručit ji tak, aby mohla být nalezena pod stromečkem. Děkuji za příkladné fungování této služby a nadstandardní přístup při řešení neobvyklé situace.“
Mirek Scholze

26.12.2012

„Jsem z této služby naprosto nadšená, protože zákazník je zde opravdu na prvním místě! Potřebujete spojit zásilky, nechat 3 týdny čekat jednu část na druhou, chybí Vám pár drobných k uhrazení a tím pádem k odeslání zásilky…není problém! Vše zmíněné bylo velice rychle a ochotně vyřešeno…Výborná služba, kterou ráda znovu využiji a neváhám ji doporučovat svým známým. Přeji hodně úspěchů a spokojených zákazníků i v roce 2013!“
Renata

30.11.2012

„Vďaka za skvelú službu. Funguje fakt super. Mne sa okrem iných veci podarilo objednať aj iPhone 5 priamo z apple.de a všetko prebehlo super. Všetkým úprimne službu odporúčam a teším sa na ďalšiu spoluprácu. Veľke VĎAKA.“
Peter

30.11.2012

„Využil jsem služby mailboxde k objednání Amazon Kindle 4 a naprostá spokojenost. Vše proběhlo tak jak má. Čtečka bez problémů a za pouhé čtyři dny dorazila ke mě. Jsem velmi spokojený, službu doporučuji a v budoucnu znovu využiji.“
Radek P.

21.11.2012

„Se službami jsem maximálně spokojená.Nechala jsem si poslat již několik balíků, vše funguje velmi rychle a bezproblémově. Všechny dotazy vždy zodpovězeny.Ráda budu vaše služby dále využívat a děkuji,že tak skvěle fungujete!!! “
Zuzana H.

18.11.2012

„Služba funguje naprosto skvěle, jednoznačně chválím i osobní postoj majitele, nikdy jsem se ještě nesetkal s tak rychlým, korektním a milým přístupem. Zjistil jsem, že se v DE dají výhodněji kupovat i drobnosti s úsporou byť jen desítek či stovek korun a díky rozumným poplatkům se to stále oproti CZ shopům vyplatí, tak proč ne... Také rychlost dodávek a zpracování je vyšší, než jsem očekával, takže spokojenost. Držím palce, ať vše šlape, jak má. Kdo ještě váhá, ať službu určitě vyzkouší, stojí to za to a je vhodná i pro drobné a občasné nakupovatele, jako jsem já :-). Ještě jednou Vám děkuji.“
Mirek

17.11.2012

„Zásilka přišla bleskově rychle (objednával jsem v úterý, v pátek jsem měl v ruce) a bez nejmenších závad či sebemenšího škrábnutí na obalové krabici, ale co mě skutečně dostalo, byl e-mail, který jsem dostal asi 2 dny po doručení který mě informoval o sníženém poplatku na mojí zásilku o 20,-, který mi bude zároveň s "omluvným" 10,- připsán ke kreditu!!! Služba je geniální, vřele doporučuji!“
Honza V.

9.11.2012

„Využívám této služby, neboť vždy jsem měl balík k mému překvapení velmi brzy dodán. Ještě se mi nikdy nestalo že by byla zásilka jakkoliv poškozena, na mé veškeré dotazy jsem měl vždy rychlou a srozumitelnou odpověď, nemluvě o velmi slušných cenách v porovnání s vysokou kvalitou včasného dodání. Proto této služby využívám nadále a mohu každému opravdu jenom doporučit.“
Rudolf. M., Liberec.

 
1.. 4 5 6 7
Napište nám, jaké byly Vaše zkušenosti, zda jste měli strach systém využít, jestli jsme Vám pomohli a ušetřili jste, co byste přidali, apod. Konstruktivní (i negativní) příspěvky zveřejníme i s reklamou. Z negativních se pokusíme poučit a s uživatelem se spojíme. Pro osobnější komunikaci nás kontaktujte přes e-mail: ondrej.krabs@mailboxde.cz




 
 
Copyright 2017 My Freight s.r.o. Systém Mailboxde.cz je chráněn autorským právem dle zákona 121/2000 Sb. - Autorský zákon - v platném znění.