Nadále přepravujeme a sklady jsou otevřeny. Dočasně nenabízíme Českou poštu a osobní odběry. GEIS/DPD a MESSENGER v provozu standardně. 19.3.2020 Německo zrušilo zákaz vývozu ochranných zdravotních pomůcek do EU. Povolení již není nutné!
 

Zkušenosti zákazníků

11.7.2014

„Uzitecna sluzba. Ackoliv pripsani kreditu pri platbe z Fio do Fio trvalo nekolik hodin, pote jiz slo vse hladce - zasilka za necele 3 hodiny od prichodu do Zittau odchazela do CR a druhy den jsem ji mel doma. Urcite tuto sluzbu vyuziji znova. Dekuji a ostatnim doporucuji! "
Tomas L.

25.6.2014

„tovar objednany v piatok o 16,31 , doruceny do mailboxde v pondelok odoslany Geis - na SK v stredu rano....super servis i podpora uprimne dakujem p.Ondrej Krabs , vrelo odporucam "
Lubo

5.6.2014

„Velka spokojenost se sluzbou. V nedeli vecer objednano u Amazonu, ve ctvrtek(!!!) v poledne dorazilo do skladu mailbox.de a za tri hodiny uz zase na ceste ceskou postou. Kdyz srovnam "novodobeho otrokare" Amazon a mailboxde, tak opravdu soucitim s temi pracovniky co kmitaji u mailboxde-u. A to jsem sluzbe ze zacatku neveril, protoze ta fotka na webu mi prijde, jako ze fasista tridi balicky po lidech z lagru. Tu fotku bych fakt vymenil :) Podekujte spouste lidi na webu (Krcmar na rootu a dalsi), kteri vas v blozich vychvaluji a detailne popisuji co a jak probiha. Jinak by asi bylo tezke se o vas dozvedet. A preju hodne stesti v podnikani, ono to asi nebylo jednoduche vsimnout si diry na trhu a vse takto rozjet. Jinak problemy s Ceskou postou mam podobne jako nekteri nize, ale zajimave je, ze u nas jsou ty problemy spojene vzdy s tim stejnym ridicem (jeho jmeno byva na dorucovacim listku) a balicky ktere priveze jiny ridic jsou v pohode. Resim to zasilanim balicku do prace nebo jako "balik na postu" na nejakou postu kde nebyvaji fronty a je po ceste."
RM

29.5.2014

„rychly, perfektni servis vcetne uzasne klientske podpory. genialni! diky :)"
mko

19.5.2014

„Zboží se z německého Amazonu dostalo nakonec až ke mě. Jen jsem zklamaný ze služeb české pošty, kdy při zaplacení obchodního balíku do ruky měli spoždění s dodáním a v den dodání předali balík jen na recepci aniž by kdokoliv zavolal a vyžadoval podpis. Takže příště bych volil jinou zásilkovou službu po ČR. "
Jan D.

Odpověd:
Dobrý den, mrzí mne, že dopadlo dodání s poštou nepříliš dobře. Prosím, informujte mne, zda mám dodání reklamovat i s postupem konkrétního řidiče. S přátelským pozdravem Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

13.5.2014

„V lednu letošního roku jsem na e-bay vyaukrovala zboží,které mi prodejce poslal jednou službou/na e-bay pro cizince běžnou/..bohužel po třech týdnech se údajně balíček ztratil,pak ho našli,pak najednou nešel údajně doručit-toto vše třiměsíce.......koumala jsem jak a kým nejlépe doručovat,narazila jsem na tyto stránky a upřímně i přes velmi pozitivní reference ,jsem měla obavu jestli to nebude složité-nebo jestli nebude problém že je to mailbox.......ale hned při prvních otázkách na majitele,který mi trpělivě vše vysvětlil a hlavně rychle po dotazu zareagoval/neděle navečer/ jsem si řekla zkusím to. Jsem dnes velmi ráda,protože takovýto servis a takovou rychlost, tedy opravdu neuvěřitelnou, jsem hodně dlouho nezažila.Stoprocentně tedy Vaše služby velice ráda využiji,doporučila jsem Vás nejen známým,ale i v německu prodejci. Děkuji za profesionální služby."
Lenka K.

13.5.2014

„Každému odporúčam, som veľmi spokojný. Službu som využil už dva krát na nákup Kindle čítačiek od Amazonu. Za pár dní boli Kindle čítačky doma. Na Slovensko v jednej zásielke za dve čítačky Kindle to vyšlo poštovné kuriérom aj s poplatkom za službu 8,78 EUR. Poštovné Amazonu na virtuálnu adresu MailboxDE v rámci Nemecka samozrejme zdarma (Standardversand)."
Vladimír (Slovensko)

3.5.2014

„Kindle z Amazonu za 49€ - objednal 22.,odeslali 23., do Žitavy doruč.24.4, počkal na druhou zásilku. Druhá čtečka z ebay za 20€ +4€ poštovného - objednal také 22. odesláno 24./26., v Žitavě přijato 28.4. (A to i přes to, že odesílatel opoměl napsat do adresy "Mailboxde.com", napsal jen moje jméno a ID) Obě dohromady v jednom balíčku za 1 české poštovné 175,5Kč odesláno z Liberce 29.4., pošta v SMS slíbila dodat 30.4., doručeno po svátku práce 2.5. Vcelku rychle, určitě ne draho. Já jsem spokojený. Děkuju! Ať se dál daří :)"
R.Gregar

Odpověd:
Dobrý den, pane Gregare, Vaši zásilku budeme reklamovat u České pošty na dodání o jeden pracovní den později. Zjistili jsme v posledních týdnech, že jen na depu České pošty v Liberci bylo propuštěno kvůli optimalizaci 90 zaměstnanců. Podobné to bude pravděpodobně i v jiných krajích a některá depa mají tím pádem zpoždění. Z Liberce však zásilky odcházejí vždy stejný den na hlavní třídírnu do Prahy. Dříve se třídilo na více místech ČR, nyní vše zpracovává třídírna v Praze. Budu Vás informovat. S přátelským pozdravem Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

15.4.2014

„Kindle z Amazonu.de objednan ve stredu v patek doma dekujji za tuto sluzbu funguje perfektne."
Jan K.

14.3.2014

„Naprostá spokojenost, jak s komunikací, tak s rychlostí vyřízení. Ve středu odpoledne jsem zadala objednávku na Amazon.de a v pátek ráno už jsem měla balík u sebe. Doporučuji!"
whisper

7.3.2014

„Velká nespokojenost s firmou Geis. I když mají tel. kontakt tak se na to řidič vykašle a jen zazvoní a jede dál. Stačilo zavolat. Geis nikdy více."
Noron

7.3.2014

„Skvela sluzba pre tych ktory sa chcu dostat ku vyrobkom z Amazonu. Objednany vyrobok bol doruceny na 4. den od objednania."
Shadowiq

4.3.2014

„Spokojnost velka, objednaval som Kindle, zasielka dorazila v poriadku, rychlo, vyrazne lacnejsie ako pri nakupu V CR, odporucam vsetkym. V buducnosti opat vyuzijem Vase sluzby."
Martin M

21.2.2014

„Super vše funguje jak má :-).Objednal jsem z Amazonu Kindle a za 4 dny jsem ho měl doma za poštovné pouze 121 Kč. Děkuji moc"
Petr

18.2.2014

„Službu som využil prvý krát, všetko prebehlo bez problému aj vďaka proaktívnej podpory zo strany Mailboxde (prvotná reakcia zasielateľa v Nemecku po zaslaní adresy dodania v Nemecku bola, že UPS nedoručuje na schránku POBox, bolo potrebné vysvetliť, že v prípade Mailboxde sa nejedná o schránku, taktiež sme odosielateľa informovali, že Mailboxde má uzatvorenú zmluvu o preberaní zásielok s nemeckou UPS a zásielky štandardne od nich preberá)S pozdravom a želaním pekného dňa"
Štefan

11.2.2014

„Vše v naprostém pořádku, bleskové zaslání, byl to můj první nákup, určitě vaše služby znovu ráda využiji!"
Martina

5.2.2014

„Vše dorazilo v naprostém pořádku, jsem mile překvapen, super služba za super cenu."
Michal M.

3.2.2014

„Jde o velmi dobrou a užitečnou službu pro toho, kdo chce nakupovat v Německu. Navíc za solidní cenu, kdy se poskytovatel nesnaží zákazníky "sedřít z kůže". Dodávka byla velmi rychlá, v úterý 28.1.2014 v noci jsem objednal na Amazonu, v pondělí 3.2.2014 mám zboží doma."
Honza Ch.

2.2.2014

„... šlape to jako hodinky. Moc spokojen s rychlostí doručení jakož i s obsluhou účtu."
Richard M

28.1.2014

„Perfektní služba, přehledný účet, rychlé přeposílání. Doporučuji všem."
Eva

27.1.2014

„Dobrý den, službu jsem využila poprvé a i když jsem měla z počátku obavy objednat zboží ze zahraničí, vše proběhlo fantasticky. Zboží na Amazonu jsem objednala ve čtvrtek odpoledne a dnes v pořádku dorazilo. Tuto službu jsem určitě nevyužila naposledy. Mohu jen a jen doporučit. Děkuji."
Michaela

24.1.2014

„Moderní služba se skvělým poměrem cena/výkon. Myslím, že si zase něco brzy nechám poslat :) Děkuji!"
Adam C.

24.1.2014

„Moderní služba se skvělým poměrem cena/výkon. Myslím, že si zase něco brzy nechám poslat :) Děkuji!"
Adam C.

24.1.2014

„Používám tuto službu již asi rok a půl a bez jakýchkoliv problému jsem odbavil již asi deset balíků s Německa do ČR. Řeším tím hlavně nákupy přes Amazon.de u prodejců, jež neposílají do ČR. Děkuji za vytrvalé spolehlivé služby."
Zdeněk

23.1.2014

„V úterý jsem objednal a ve čtvrtek mám zboží doma. Vše bez problémů. Velmi kvalitní a levná služba. Rozhodně budu využívat i nadále."
Jan H.

20.1.2014

„Vaši službu využívám pravidelně - před Vánocemi se stala chyba, napsala jsem panu majiteli, jestli by se s tím přeci jen nedalo něco dělat ... A dalo - balíček přivezl trošku netradiční dopravce a Ježíšek vše stihl i zabalit pod stromeček. Klobouk dolů - chyba se stát může každému z nás, ale tady bylo řešení na 1*.... Ještě jednou velmi děkuji! "
Kateřina J.

13.1.2014

„Bezproblémové, rychlé, vstřícné. :)"
Martin

7.1.2014

„Dobrý den, vaše služby všem vřele doporučuji! Vše proběhlo rychle, a hlavně naprosto bez problémů. Zboží jsem objednala v pátek 3.1.2014, a již v pondělí 6.1.2014 jsem obdržela email s info, že balíček je již na cestě ke mě. A dnes, tj. úterý 7.1.2014 skutečně doručeno! Jsem nadšená, a určitě to není naposledy, kdy jsem tuto službu využila. Určitě ji doporučím i mým známým! Díky za vše!"
Pavla Č.

7.1.2014

„Ďakujem pekne. Využil som službu prvý krát a prebehlo to bez problémov. Prajem, aby sa Vám darilo stále lepšie, pretože Vaše služby ešte určite využijem."
Robo

4.1.2014

„Mailboxede, skvělá volba pro nakupující v Německu. Můj první nákup a dodání zboží naprosto bez problémů.Všem doporučuji a děkuji."
Jirka

3.1.2014

„Vstřícnost, komunikace, rychlost, spolehlivost. Toto mohu vzkázat budoucím zájemcům. PS: Velmi mile mne překvapil tento "servis". Děkuji společnosti Mailboxde.cz"
Pavla B.

28.12.2013

„Vážení a milý spolupracovníci, kolegové! Děkuji za profesionální služby a servis v tomto roce. Do Nového roku Vám srdečně přeji mnoho pracovních i osobních úspěchů."
www.chiffon.cz

20.12.2013

„Dobrý večer, přidám také pozitivní zkušenost. I v předvánočním shonu fungovalo vše 100% a velice rychle. Ve ST objednáno a zaplaceno zboží na Amazonu, ve ČT dorazilo do Žitavy, v PÁ podána zásilka přepravci, v PO mám Kindla v ruce!!! Díky, přeji hodně úspěchů."
veveve

20.12.2013

„ Dobrý den, jsem maximálně spokojena !!! Vše rychlé a bez problému. Měla jsem nedůvěru, ale po přečtení pozitivních recenzí, jsem to zkusila. Určitě Vás využiji u prodejců, kteří nezasílají do ČR. Děkuji a hezké svátky!"
Jitka V.

19.12.2013

„Dobrý den, dneska mi přes vás přišel třetí balík. Moc děkuji za perfektní servis. Skvělý poměr cena/výkon. Určitě vaše služby opět využiji."
Marie

19.12.2013

„Dobrý den, můžu všem jen doporučit! Již třikrát jsem ozkoušel a zaslání z německého Amazonu nemůže být už snad ani jednodušší. Služba roku!!! V případě, že budete expandovat takto i do jiných okolních zemí, bude to super, držím vám palce!"
Tomáš Hloušek

Odpověd:
Vždy se modlím, abychom neudělali nějakou botu a mohl jste to takto napsat i za pár let. Ambice na službu roku nemáme - mne tyto soutěže nebaví:). Děkujeme. Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

18.12.2013

„Jsem z Vašich služeb nadšená, balíček jsem si nechala z Německa poslat už dvakrát, všechno proběhlo rychle a bez problémů. I Vaše stránky jsou velice funkční a přehledné, bravo! Děkuji a přeji příjemné svátky a hodně takto spokojených zákazníků."
Alena

Odpověd:
Ne vše je úplně podle našich představ a i navigace webu není 100% (a možná nikdy nebude). I když to někdy příliš není poznat, na všech stranách firmy (není to jen web) se snažíme postupně věci spíše vylepšovat, obměňovat, zrychlovat. Asi to bude ještě nějaký pátek trvat, ale postupně i ten web zpřehledníme. Každopádně děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu! Jsem rád. Předávám zprávu na kolegy ze skladu a zákaznické podpory. Zdraví Ondřej Krabs, Mailboxde.cz

17.12.2013

„Vše v naprostém pořádku, bezvadná služba a děkuji za TIP na nákup čtečky Amazon Kindle."
Marian Š.

17.12.2013

„V pátek 14.12.2013 odpoledne jsem si založil účet na tomto webu. Objednal jsem si zbozi od nejmenovaneho prodejce e-ctecek a tabletu v DE - v utery17.12.2013 mi odpoledne zbozi v poradku dorazilo. Cena, jednani a rychlost dopravy i ted pred svatky vyborna ! Mohu jen doporucit."
Jirka

16.12.2013

„Ctecka objednana z amazonu v pondeli vecer a v patek byla doma. Objednaval jsem poprve a mel sem trochu vitr abych neco nepokazil. Vse probehlo naprosto v pohode. Zdravim a dekuji za kvalitni sluzby."
Major

12.12.2013

„Výborná služba. Měl jsem sice trochu strach, ale i tak jsem ji vyzkoušel a nelituji. Dodání zboží během 24 hodin od zaplacení nevysokého poplatku, před tím opravdu smekám, od Mailboxde.cz se má opravdu co učit spousta jiných služeb. Díky!"
Ondřej

12.12.2013

„Za málo peněz opravdu perfektní služby. Děkuji."
Štěpán F.

11.12.2013

„Vaše služby jsem již využila mockrát, a vždy k mé velké spokojenosti.Bezva komunikace,rychlá dodávka,proto vás ráda doporučuji a za vaši výbornou službu moooc děkuji.M.Hladíková"
Máša

5.12.2013

„Max spokojenost. Vyuzila jsem vase sluzby uz nekolikrat a vzdy vse jak melo byt. Budu vyuzivat i nadale. Jeden den dorazi zbozi do Nemecka a druhy uz je balicek u mne."
Zuzana

4.12.2013

„Už čtvrtá zásilka, tentokrát spojení dvou balíčků. Vždy super kvalita a rychlost. Vše za 1*"
Helena P.

2.12.2013

„Skvělá služba. Velmi rychlé dodání. Děkuji."
Jan Š.

29.11.2013

„V pondeli pozde v noci objednano zbozi z Amazonu, v patek v ruce v CR. Vse v poradku, rychle dodani, nizka cena -> paradni sluzba! Dekuji!"
Martin S.

28.11.2013

„Perfektní služba, ušetřila mi dost peněz za poštovné. Rychlé odeslání. Mohu jen doporučit."
Honza S.

12.11.2013

„Dobrý deň prajem, dnes som prijal od Vás prvý balík, super servis, ďakujem krásne. Som veľmi spokojný. S úctou Peter Kučák"
Peter Kucak

10.11.2013

„Po počáteční nedůvěře, vlastní asi většině českého národa, jsem vaši službu vyzkoušel, a mohu jen chválit a doporučit ostatním. Tohle je opravdu služba pro lidi :-) Děkuji!!!"
Petr Kýbus

 
1.. 3 4 5 6 7 8
Napište nám, jaké byly Vaše zkušenosti, zda jste měli strach systém využít, jestli jsme Vám pomohli a ušetřili jste, co byste přidali, apod. Konstruktivní (i negativní) příspěvky zveřejníme. Z negativních se pokusíme poučit a s uživatelem se spojíme. Pro osobnější komunikaci nás kontaktujte přes e-mail:ondrej.krabs@mailboxde.cz. Vaše hodnocení můžete napsat i na nezávislém portálu Trustpilot.




 
 
Copyright 2017 My Freight s.r.o. Systém Mailboxde.cz je chráněn autorským právem dle zákona 121/2000 Sb. - Autorský zákon - v platném znění.